Тема: Склад числа 6. Складання і читання прикладів на додавання. Розпізнавання многокутників.
Мета: вчити складати та читати приклади на додавання в межах 6; повторити склад числа 6, розвивати в учнів уміння правильно писати вивчені цифри, , розпізнавати многокутники; розвивати логічне мислення, уміння слухати і сприймати почуте; виховувати інтерес до вивчення предмета.
Обладнання: конверти з назвами команд, фішки, картки з цифрами, картки для фронтальних та індивідуальних завдань, лічильні палички.
Тип уроку: урок-змагання.
Розширити уявлення учнів про їжу, корисну та шкідливу для здоров’я. Вчити їх правильно харчуватися. Розвивати комунікативну та соціальну компетентності, виховувати свідоме відношення до свого здоров’я.
Урок розвитку зв’язного мовлення „Про що говорить заголовок”.
Мета: повторити та узагальнити знання учнів про текст; вчити визначати головну думку тексту, добирати до нього заголовок; формувати уміння співвідносити заголовок із змістом; вчити складати тексти за поданим початком і серединою; розширювати і збагачувати словник дітей, активізувати його; розвивати зв’язність висловлювань, увагу та спостережливість; виховувати почуття любові до рідної природи, до домашніх тварин.
Обладнання: ілюстрації про осінь, картини із зображенням різних порід
собак, дерева клен, лисиці, заготовка стовбура клена, листя, виготовлене з паперу і прикріплене до дерева.
На зворотній стороні листків записані завдання.
Тема : Складання письмового твору за планом та малюнками на тему „ Друзі птахів”.
Мета : Продовжувати формувати вміння писати твір за малюнками ; удосконалювати орфографічні навички ; розвивати навички усного і писемного мовлення ; заохочувати та спонукати дітей до творчості ; збагачувати словникових запас учнів; виховувати любов до природи, бажання допомагати пернатим друзям.
Тип уроку: урок-екскурсія
Мета: продовжувати формувати поняття про ліс, ознайомити дітей з рослинним і тваринним світом лісу. Учити школярів правильно поводитися в природі, спостерігати за змінами в довкіллі, охороняти природу. Виховувати естетичні і патріотичні почуття.
Конспект уроку з української мови у початковій школі.
Тема. Багатозначні слова.
Мета: формувати поняття про багатозначність слів в українській мові, тренувати вміння правильно вживати багатозначні слова в мовленні; розширити уявлення учнів про значення слів і їх вживання; розвивати учне мовлення учнів, вихлвувати інтерес до вивчення української мови.
Тема: Звук [в], буква «ве».
Тема: Звук [н] і буква «ен».
Тема. Звук[м] і буква «ем».
Тема: Звук [р] і буква «ер». Склад.
Тема: Звук[к] і буква «ка». Слова, які відповідають на питання хто? що?
Мета: Вчити виділяти звуки в словах, ознайомити з новою буквою. Розкрити поняття багатозначності слів. Формувати вміння визначити слова, що відповідають на питання хто? що? Повторити тверді та м ’які приголосні.
Обладнання: індивідуальні каси, малюнки коси, пластилін.
Тема. Звук [у], буква. Звук, слово, речення.
Мета. Засвоїти букву у. Розширити уявлення про слово, ознайомити зі звуковою схемою слів, навчити складати речення, показати, що мова складається з речень.
Обладнання: демонстраційна каса букв, розрізна азбука у кожного учня, серія сюжетних картин.
Тема. Звуки[і],[и]; букви і, и. Тверді та м’які приголосні. Знак оклику в кінці речення.
Мета. Вивчити букви и, і, читати слова з ними. Вчити порівнювати склади си - сі. Розкрити учням поняття "звук", "слово", "речення".
Тема. Звук і буква А. Алфавіт.
Тема: Слово. Звук. Буква. Звук [о], буква « о ».
Тема. Склад. Наголос. Звук [с], буква «ес».
Мета. Ознайомити з поняттям "склад",вчити визначити склади в слові. Формувати уміння складати речення. Закріплювати вміння знаходити слова з заданим звуком.
Урок з предмету "Я і Україна"
Тема: Вступ. Сонячна система.
Урок до першого вересня. 1-4 клас
Тема: Мій мальовничий світанковий край, моя країна – рідна Україна.
Мета: Вчити учнів з повагою та любов‘ю ставитися до рідної держави, свого народу, звичаїв і традицій;