Автор: Каламуцька Ю. О.
Сценарій до свята «День учителя»
Мета: формувати пошану і повагу до педагогів, розвивати творчі здібності, вміння та нахили; виховувати інтерес до творчої акторської діяльності.
Обладнання: святкові кульки, стінгазети, фонограми пісень та музичний супровід для танцювальних композицій, музичний центр, мікрофони.
Хід свята:
Святково прикрашена зала, звучить музична заставка теленовин, у студії двоє ведучих.
Ведучий 1: В ефірі найсвіжіші новини на каналі «Тічер-ТV». У студії для Вас працюють ... . Вітаємо.
Ведучий 2: У сьогоднішньому випуску: День учителя: червоний день календаря або «Чи для цього, доню, я тебе зростила?», пряме включення із головної площі міста, де проходить зустріч з Папою Римським; у школах пройде місячник боротьби з педикульозом під девізом «Здоровенька була, гнида!»; і головна новина сьогоднішнього випуску: День без реклами.
Ведучий 1: Наш кореспондент перебуває зараз на головній площі міста, де відбувається зустріч із відомою людиною Ватикану – Папою Римським!
Ведучий 2: На зв‘язку наш кореспондент ... . Доброго дня ... , то ж яка головна мета візиту Папи до міста?
1-й кореспондент: Доброго дня, студіє. В зв‘язку із святкуванням Дня вчителя до нас у місто прибув почесний гість – сам Папа Римський - Урокено Прогулянт ХІІ. І зараз ми маємо унікальну можливість почути його вітальну промову.
Папа Римський: Буенос діас, міо амігос!
Перекладач: Доброго дня, шановні пані та панове!
Папа Римський: Бон джорно, мучачос!
Перекладач: Здоровенькі були!
Папа Римський: Міо псевдонімо ест Падре Рома.
Перекладач: Мене кличуть Папа Римський.
Папа Римський: Аморе профессоре...
Перекладач: Дорогі вчителі!
Папа Римський: Мафія коза ностра...
Перекладач: Представники профспілки працівників освіти...
Папа Римський: Мама мія...
Перекладач: Шановна пані директор!
Папа Римський: Салюто ваша портрето...
Перекладач: Вітаю у вашій особі...
Папа Римський: Університето, педрадо й падре комітето.
Перекладач: Усі органи шкільного самоврядування.
Папа Римський: Міо кретино фанато Віталій Кличко!
Перекладач: Я безумно люблю Україну!
Папа Римський: Беліссімо поздоровіссімо карнавало де педагого!
Перекладач: Хочу привітати усіх вчителів з їхнім святом.
Папа Римський: Карнавало-фестивало ля капуто.
Перекладач: На жаль, канікули закінчилися.
Папа Римський: Бандітто, садисто, барбосо, терористо кам бек університетто!
Перекладач: І всі учні знову повернулися до школи...
Папа Римський: Кошмаро на уроко, бедламо на перерво!
Перекладач: Щоби знову взяти участь у навчально-виховному процесі.
Папа Римський: Профессоро-маозохісто!
Перекладач: Закохані у свою роботу вчителі...
Папа Римський: Арбайтен Папа Карло!
Перекладач: З радістю їм у цьому допомагають.
Папа Римський: Запрета проблема целюліто...
Перекладач: Бажаю вам зберігати молодість і стрункість.
Папа Римський: Гривня, баксо, міліоно...
Перекладач: Підвищення заробітної плати...
Папа Римський: Прогібанто перед ля адміністранто...
Перекладач: Мати добру репутацію у начальства.
Папа Римський: Канікуляро бєспрєдєло...
Перекладач: Якнайдовшої відпустки.
Папа Римський: Фініта ля комєдія!
Перекладач: І якнайшвидшого закінчення навчального року.
Папа Римський: Аморе Казанова...
Перекладач: Щастя вам в особистому...
Папа Римський: Бастарді-дармоїді, зануді-остолопі!
Перекладач: І сімейному житті.
Кореспондент: Це все. Студіє.
Ведучий 2: Дякуємо нашому високоповажному гостю. А на каналі «Тічер-ТV» звучить музичне привітання.
(Виконання музичної композиції на вибір муз. керівника)
Ведучий 1: І щойно мені повідомили, що на полицях книгарень незабаром з‘явиться педагогічний блокбастер педагогічних термінів і понять. Назву блокбастера поки-що не розголошують, а от кілька сторінок ексклюзиву із нього нам все-таки вдалося вивідати! Унікальний спецрепортаж від нашого кореспондента!
2-й кореспондент: Доброго дня, студіє! Вашій увазі пропонуються уривки з унікального педагогічного словника за редакцією воєнрука ____________ школи суворого режиму № __ .
Учень – це сукупність ліні, дурниць і дарма витрачених зусиль, які переміщаються школою за допомогою стандартного набору інстинктів, голоду чи стусана.
Прибирання шкільної території – комплекс заходів із псування шкільного інвентарю, витоптування газонів і вкорочування життя класного керівника, шляхом систематичного тріпання нервів учнем. Примітка: визначення учня див. вище.
Класний журнал – сукупність аркушів у клітинку, що сприяє засвоєнню шкільної премудрості шляхом занесення балів. Примітка: занесення до журналу балів нижчої якості сприяє кращому і швидшому засвоєнню шкільної премудрості учнем. Примітка 2: термін «учень» варто визубрити для попередження постійного перелистування сторінок словника з метою пошуку визначення даного терміна.
Останній дзвінок – звук, який видається зменшеною копією церковного дзвону, що сповіщає шкільних парафіян про грядуще пришестя Спасительного Царства (у просторіччі - відпустка). Такий дзвін має чудотворну силу виганяти зі школи бісів на канікули! Примітка: визначення «біс» тотожне з визначенням «учень», тлумачення якого ви вже мали визубрити!
2-й кореспондент: Це лише невелика частина книги. З питань придбання повного видання блокбастера звертатись за телефоном: 522 – 32 – 32, або, для отримання книги в усній формі, запропонувати воєнруку схарактеризувати навчальний процес у 10-Б класі. Студіє!
Ведучий 2: Дякуємо, а в ефірі теленовин для всіх педагогів музичний сюрприз! Не перемикайте!
(Виступ шкільного хореографічного колективу)
Ведучий 1: А в нас фантастичне повідомлення: прямо зараз, без перерви на рекламу у нас буде пряме включення з офісу самого Олє-Лукойє! Не пропустіть!
(Звучить мелодія колискової, сцена затемнена)
Голос з-за сцени: Увечері, коли всі діти лягають спати, до їхньої спальні тихесенько прокрадається добрий Олє-Лукойє. Одягнений він – просто казково, проте, ніхто не знає – як саме, адже вночі темно й нічого не видно. В руках у нього дві парасольки. Одну – кольорову, з картиками – він розкриває над хорошими дітьми, і їм протягом усієї ночі сняться хороші оцінки, шоколадні батончики «Снікерс» і група «Океан Ельзи». Іншу, зовсім непримітну, одноколірну парасольку, він розкриває над поганими дітьми, і їм всю ніч ввижаються двійки, манна каша і балет «Ленін у 18-му році». Але мало хто знає, що є ще й третя парасолька, яку Олє-Лукойє уві сні розкриває над учителями. А те, як сплять учителі і коли вони це роблять – нікому не відомо. Тому Олє-Лукойє часто передає їм сни телефоном.
(Мелодія затихає. Сцена освітлюється. На сцені – типова обстановка офісу. За столом – Олє- Лукойє, колоритний мордоворот в костюмі з мобільним телефоном. Лунає телефонний дзвінок.)
Олє-Лукойє: Алло! Так, Олє-Лукойє слухає. Як це не наснилося? Ні, стривайте, з ваших слів записано: свинина нежирна, дві пачки масла і півкіла сосисок. Так, по 43,50 грн. Ні, які ще 13,80? За такою ціною, дорогенька моя, сосиски навіть директору м‘ясокомбінату не сняться! А будете перебирати – насню вам на весь місяць 30-томник Павла Тичини і залишитеся взагалі без сосисок!
(Кидає слухавку. В ту ж мить знову лунає телефонний дзвінок)
Олє-Лукойє: Алло! Олє-Лукойє – сни на замовлення. А, то це ви норкову шубу замовляли? І що? Не наснилося? Ну, знаєте, я такі дорогі замовлення можу тільки частинами виконувати. Давайте так. Сьогодні вночі вам насниться норка... . Ото залізайте в неї, сидіть там і чекайте – а я вам туди до кінця тижня шубу надішлю! (Знову кидає слухавку). Фух! Повний завал!(Чути стук в двері).
Олє-Лукойє: Заходьте! (В залі з‘являються учень і учениця).
Учениця: Доброго дня... Ой, а ви Олє-Лукойє?
Олє-Лукойє: А що, не схожий?
Учень: Та ні... Просто ми думали, що ви як у казці – маленький, старенький...
Олє-Лукойє: Старенький? Це які ви там казки читаєте? Де тут старенькому впоратись? Думаєте, це так просто – сни розносити?
Учениця: Та ви не ображайтеся! Ми до вас у справі прийшли!
Учень: Розумієте, незабаром – День учителя, а нам дуже хочеться й вчителям нашої школи щось незвичайне подарувати! Щось таке, що може бути тільки уві сні!
Олє-Лукойє: О, то це зовсім інша справа, Оце замовлення, так замовлення, аж приємно виконувати, а то сосиски, шуби... Якщо таке, щоб тільки уві сні, то ось, будь ласка! «1000 і 1 урок Шехерезади», кращий вчительський серіал, я думаю це саме те, що потрібно!
(Затемнюється сцена, прибираються всі декорації, лунає східна музика, на сцені з‘являються дівчата в східних костюмах, бажано індійських, з довгими спідницями, в коротких топах, волосся закладене в пучок, на лобі – цятка, купа прикрас на шиї та руках. Сцена освітлюється. Голос за сценою перекладає репліки «серіалу»).
На сцені Зульфія і Шахерезада.
Зульфія: Абу Алі ібн сіна!
Голос за кадром: Абу Алі народила сина.
Шахерезада: Абу Алі торчок!
Голос за кадром: Молодець Абу Алі!
Зульфія: Талмуд бардак!
Голос за кадром: А у мене ж журнал не заповнений!
Шахерезада: Вах! Турсун заде!
Голос за кадром: Дуже погано!Не зносити тобі голови!
Зульфія: Кукіш, чувак!
Голос за кадром: Неперекладна гра слів.
Шахерезада: Зульфія, айда урок!
Голос за кадром: Зульфія, пішли на урок!
Зульфія: Паштєт урюк!
Голос за кадром: А може спочатку до їдальні?
Шахерезада: Урюк кирдик!
Голос за кадром: Їдальня сьогодні не працює.
Зульфія: Шайтан!
Голос за кадром: Дуже прикро!
Виходить Зухра
Зухра: Гарем, курдюк торчок!
Голос за кадром: Дівчата, здається я вагітна!
Шахерезада: Якши синдром!
Голос за кадром: Таке трапляється!
Зульфія: Тупак ішак?!
Голос за кадром: А ти не брешеш?
Зухра: Ось вам хрест!
Голос за кадром: Клянусь Аллахом!
Шахерезада: Тоді чалма кирдик.
Голос за кадром: Плакала твоя вища категорія!
Зульфія: Тсс! Ханума топ-топ!
Голос за кадром: Тихо, завуч іде!
Виходить Ханума
Ханума: Гарем, шикуйсь!
Голос за кадром: Доброго дня, колеги.
Ханума: Кранти базар!
Голос за кадром: Послухайте мене уважно.
Ханума: Гюльчатай кирдик!
Голос за кадром: Гюльчатай захворіла.
Зухра: Що, курдюк торчок?
Голос за кадром: Може, вона теж вагітна?
Ханума: Нє, башка-бабах!
Голос за кадром: Ні, в неї простуда.
Ханума: Урус шакал?
Голос за кадром: Хто піде на заміну?
Зульфія: Талди курган!
Голос за кадром: Я не можу, в мене екскурсія.
Зухра: Караван-сарай!
Голос за кадром: А в мене батьківські збори.
Ханума: Шахерезада, айда ішак!
Голос за кадром: Шахерезадо, значить підеш ти.
Шахерезада: Раз ішак, два ішак?
Голос за кадром: Що, знову я?
Ханума: А кіто – дід Бабай?
Голос за кадром: Ну не Пушкін же.
Шахерезада: Аллах акбар!
Голос за кадром: Хай живе директор!
(Лунає східна музика, дівчата виконують східний танець).
Ведучий 1: І ми знову в студії «Тічер-ТV». В нас просто унікальний випуск новин, адже прямо зараз в нашій студії з‘являться переможці конкурсу «Кращий вчитель ХХІ століття»!
Ведучий 2: На ваших очах відбудеться Всеукраїнське вручення нагород кращим серед кращих! Пряме включення! (Кореспондент бере інтерв‘ю у кількох вчителів)
1-й кореспондент: Як ся маєте? Як настрій? Ваші враження від сьогоднішніх подій?
Ведучий 1: О, я бачу, що у всіх гарний настрій! Що ж, не будемо зволікати! У номінації «Золоте серце» переможцем стає директор ___________ школи № ___ ... . (Учні розказують вірші і вручають квіти адресованим вчителям під звуки фанфар)
Учень1: Директор в школі – ніби мати,
Сувора й добра, краща всіх!
Працює з дня у день завзято,
На неї нам жалітись гріх!
Ведучий 2: До привітального слова запрошується директор... .
Ведучий 1: У номінації «Всевидяче око» перемагає завуч ... .
Учень 2: За труд титанічний,
Недоспані ночі,
За ваші таланти і звершення творчі.
В цю радісну, казкову мить,
Від нас дарунок ви прийміть.
Ведучий 2: Номінація «Ранкова зоря». Переможці – перші вчителі.
Учень 3: Найперші вчителі – ранкові зорі,
Спасибі вам за те, що ви у нашій школі,
Назавжди поруч ви – і в радощах, і в горі.
Ми вас вітаєм щиро, зичим щастя й долі!
Ведучий 1: Номінація «Чарівне перо». Переможцями стали вчителі мови та літератури!
Учень 4: Сердечно вдячні вам за те,
Що нас вчите життя любити,
І щире слово золоте,
Що кличе з книгою дружити.
Ведучий 2: Переможцями у номінації «Історичної слави» оголошуються вчителі історії!
Учень 5: За те, що з вами ми в минуле мандрували,
Ви так цікаво все розповідали!
Які де битви і які повстання,
Від нас прийміть же квіти і вітання.
Ведучий 1: Переможцями в номінації «Трудової слави» визначено вчителів трудового навчання!
Учень 6: За ваше піклування і турботу,
Щоб цінували учні всі роботу,
За пречудові витвори руками,
Ми будем пам‘ятати вас роками!
Ведучий 2: В номінації «Зірка закордонна» перемагають вчителі іноземної мови!
Учень 7: В школі різні вчимо мови,
Навіть ближчим став кордон.
Стало всім нам рідним слово
Ґуттен так! Ґуд бай! Пардон!
А якби ми краще вчили
Те, що кажуть вчителі,
Англічан би зрозуміли,
Й німцям відповідь дали б.
Іноземна дивна мова
Так потрібна зараз всім
Саме в ринкових умовах,
Особливо молодим.
Ведучий 1: У номінації «Геометрична професія» перемагають вчителі математики
та фізики.
Учень 8: За те, що мислити навчили,
І на це не шкодували сили,
За теореми, аксіоми,
За інтервали і біноми,
За формули, тотожності, рівняння,
Прийміть від нас це щире привітання.
Учень 9: І на останок, в цей святковий час
Ми хочем привітати усіх вас!
Хай буде здоров‘я міцне, як граніт,
І з ним вам прожити не менше ста літ,
Хай горе обходить вас стороною,
А щастя приходить і ллється рікою,
Ми вдячні вам за ті усі знання!
Життя хай радує кожнісінького дня!
(Звучить музичне привітання на вибір педагога-організатора).
VOVASG VOVASG # 8 жовтня 2012 в 14:23 0 | ||
|