Усе у світі взаємопов'язане: спеціалісти на усіх континентах працюють разом на межі різних наук. Часто те чи інше відкриття стає результатом пошуку одразу в кількох наукових галузях. А от у школі ми штучно розділяємо навчальні дисципліни і рідко розкриваємо дітям міжпредметні зв’язки.
Поняття «алгоритм» є одним з основних в інформатиці. Алгоритмічна змістова лінія починається у початковій школі з ознайомлення з алгоритмами та виконавцями і продовжується в основній та старшій, трансформуючись в опанування основ програмування. Про те, як вводять це поняття у 2-му класі автори кожного з підручників, ішлося у журналі «УПШ», 2013, № 5.
Сьогодні ж на прохання вчителів подаємо детальний розгляд понятійного апарату алгоритміки, а також рекомендації щодо організації роботи з простими формальними виконавцями, яку учні можуть виконувати без використання комп’ютера, маючи лише зошит в клітинку та олівець.
Автор: Видавнича група "Основа"
Мова: українська
Формат: jpg
Кількість: 12
Розмір: 8,89 МБ