№
|
Зміст уроку
|
Дата
|
Прим.
|
|
1.
|
Людина та її здоров’я
Значення здоров’я для людини.
|
|
|
|
2.
|
Здоров’я і хвороби. Практична робота. Моделювання поведінки з інфекційними хворими.
|
|
|
|
3.
|
Фізична складова здоров’я
Індивідуальні особливості росту й розвитку учнів.
|
|
|
|
4.
|
Режим дня. Ознаки втоми
|
|
|
|
5.
|
Вчимося і відпочиваємо. Практична робота. Організація куточка відпочинку в класі.
|
|
|
|
6.
|
Охайність і особиста гігієна.
|
|
|
|
7.
|
Їжа, корисна для здоров’я. Народні традиції харчування. Вибір корисної для здоров’я їжі.
|
|
|
|
8.
|
Фізичні вправи і здоров’я. Правила загартування.
|
|
|
|
9.
|
Соціальна складова здоров’я
Поведінка з рідними, товаришами, друзями, знайомими, незнайомими.
|
|
|
|
10.
|
Вибір друзів, вміння товаришувати, спілкуватися. Практична робота.Моделювання дружніх стосунків дівчаток і хлопчиків.
|
|
|
|
11.
|
Гуманне ставлення до людини з різними вадами.
|
|
|
|
12.
|
Поняття про ВІЛ. Убезпечення від ВІЛ. Практична робота. Моделювання ситуації «У шкільному медичному кабінеті»
|
|
|
|
13.
|
Права і обов’язки дитини вдома і в школі. Моделювання ситуації « Я вдома сам ».
|
|
|
|
14.
|
Користування телевізором і комп’ютером
|
|
|
|
15.
|
Причини виникнення пожеж, аварій. Небезпечні речовини ( отруйні, горючі, легкозаймисті).
|
|
|
|
16.
|
Безпека в школі. Ситуації можливої безпеки у школі.
|
|
|
|
17.
|
Безпека на дорозі. Правила пішохідного руху. Дорожня розмітка.
|
|
|
|
18.
|
Перехрестя: регульовані і нерегульовані. Правила переходу перехрестя.
|
|
|
|
19.
|
Екскурсія з метою оцінки ризику під час переходу дороги по регульованому і нерегульованому перехресті.
|
|
|
|
20.
|
Безпека на відпочинку. Ігри біля будинку.
|
|
|
|
21.
|
Літні та зимові розваги.
|
|
|
|
22.
|
Безпека від вогню. Як боронитися від вогню.
|
|
|
|
23.
|
Безпека у спілкуванні з рослинами та тваринами.
|
|
|
|
24.
|
Сонце корисне й шкідливе. Поради поведінки на сонці.
|
|
|
|
25.
|
Надання першої допомоги на льоду і на воді. Коли вода становить небезпеку.
|
|
|
|
26.
|
Практична робота. Моделювання ситуації надання першої допомоги при нескладних травмах. Самодопомога.
|
|
|
|
27.
|
Психічна і духовна складові здоров’я
Емоції і здоров’я. Роль позитивних емоцій для зміцнення здоров’я.
|
|
|
|
28.
|
Практична робота. Розпізнавання позитивних і негативних емоцій
|
|
|
|
29.
|
Правила етичної поведінки в ігрових ситуаціях
|
|
|
|
30.
|
Практична робота. Моделювання ситуації у магазині, в лікарні, в бібліотеці.
|
|
|
|
31.
|
Корисні і шкідливі звички та їх вплив на здоров’я в сім’ї і школі.
|
|
|
|
32.
|
Практична робота. Моделювання ситуації протидії шкідливим звичкам.
|
|
|
|
33.
|
Урок-екскурсія. На відпочинку в лісі. Пожежа в лісі.
|
|
|
|
34.
|
Урок-гра «Бережи і зміцнюй здоров’я»
|
|
|
|
35.
|
Підсумковий урок
|
|
|
Немає коментарів. Ваш буде першим!