№ з/п
|
Зміст навчального матеріалу
|
Дата
|
Відп.
|
Прим.
|
Добукварний період
|
|
|||
1.
|
Здрастуй, школо! Знайомство з Букварем.
|
|
|
|
2.
|
Ознайомлення з письмовим приладдям. Розміщення малюнків посередині, вгорі, внизу сторінки, ліворуч, праворуч. Розфарбовування малюнків. Розвиток зв’язного мовлення.
|
|
|
|
3.
|
Практичне ознайомлення зі словом, реченням. Спосіб умовного позначення речень.
|
|
|
|
4.
|
Закріплення правил користування письмовим приладдям. Бесіда за малюнком. Виділення з мовлення слів, речень. Розфарбовування малюнків.
|
|
|
|
5.
|
Закріплення знань про речення. Слухання і розповідь казки. Уявлення про діалог. Складання речень за заданою графічною моделлю.
|
|
|
|
6.
|
Чітке промовляння назв зображених предметів. Обведення, домальовування, розфарбовування.
|
|
|
|
7.
|
Розширення уявлень дітей про слово та речення. Ознайомлення зі словами – ознаками предметів та словами, що означають дії.
|
|
|
|
8.
|
Ознайомлення з основним рядком сітки зошита. Зображення предметів у рядку. Складання речень за малюнками. Розфарбовування малюнків.
|
|
|
|
9.
|
Логічні вправи запитаннями хто це? що це? Розподіл предметів за семантичними групами (тварини, посуд, овочі, одяг тощо).
|
|
|
|
10.
|
Закріплення вміння писати у рядку. Бесіда за малюнками. Зображення прямих, похилих ліній у рядку. Розфарбовування малюнків. Розвиток зв’язного мовлення.
|
|
|
|
11.
|
Ознайомлення учнів зі складом. Поділ слів на склади.
|
|
|
|
12.
|
Ознайомлення з міжрядковою. Виділення складових частин предметів, розміщених у рядку та поза ним. Складання окремих речень за малюнками. Розфарбовування малюнків штрихами.
|
|
|
|
13.
|
Поняття про наголос як сильніше вимовлюваний склад.
|
|
|
|
14.
|
Закріплення вміння писати у рядку з міжрядковою лінією. Розфарбовування малюнків рухами пальців.
|
|
|
|
15.
|
Практичне уявлення про немовні звуки та звуки мовлення. Основні мовленнєві органи.
|
|
|
|
16.
|
Похила лінія сітки зошита. Ознайомлення з похилим положенням зошита під час письма. Зображення прямих похилих ліній.
|
|
|
|
17.
|
Голосні та приголосні звуки, їх умовне позначення фішками. Робота з дитячою книгою.
|
|
|
|
18.
|
Зображення прямих похилих ліній, прямих із заокругленням вгорі и внизу. Розфарбовування. Розвиток зв’язного мовлення.
|
|
|
|
19.
|
Звуковий аналіз найпростіших за будовою слів. Моделювання звукової структури слів.
|
|
|
|
20.
|
Закріплення вміння письма похилих ліній, заокруглених унизу і вгорі.
|
|
|
|
21.
|
Уявлення про тверді і м’які приголосні, їх умовне позначення.
|
|
|
|
22.
|
Письмо півовалів та овалів. Наведення контуру метелика. Самостійне домальовування метеликів.
|
|
|
|
23.
|
Вправляння у звуковому аналізі мовлених слів.
|
|
|
|
24.
|
Повторення правил письма. Вправляння у письмі овалів окремо і в поєднанні. Розфарбовування.
|
|
|
|
25.
|
Повний звуковий аналіз мовлених слів.
|
|
|
|
26.
|
Зображення петель з похилими лініями. Наведення окремих елементів малюнка(вусиків). Домальовування ягід, огірків.
|
|
|
|
27.
|
Закріплення вмінь виконувати мовний аналіз (речень, слів).
|
|
|
|
28.
|
Порівняння елементів у рядку і на малюнку, знаходження спільного. Письмо плавним рухом знизу вгору. Розфарбовування одягу дітей.
|
|
|
|
29-30.
|
Підсумкові, узагальнюючі уроки добукварного періоду, на яких відбувається закріплення, відпрацювання набутих умінь.
|
|
|
|
31-32.
|
Повторення правил письма у зошиті. Письмо великого овала, петель. Поєднання овала з півовалом, прямою. Закріплення письма у рядку інших елементів.Домальовування своїх предметів у малюнки. Розфарбовування різними рухами пальців.
|
|
|
|
33.
|
Букварний період
Звук [ а ], позначення його буквами Аа.
|
|
|
|
34.
|
Письмо букви а. Звуковий аналіз слова з виучуваною буквою. Розфарбовування малюнка, у якого є звук [а].
|
|
|
|
35.
|
Звук [ у ], позначення його буквами Уу.
|
|
|
|
36.
|
Підготовчі вправи до написання букви у.
|
|
|
|
37.
|
Звук [o ], позначення його буквами Оо.
|
|
|
|
38.
|
Письмо рядкової букви о.
|
|
|
|
39.
|
Звук [ и ], позначення його буквою и.
|
|
|
|
40.
|
Письмо букв и, у. Самостійне складання розчерків. Ознайомлення з безвідривним письмом складових елементів літер. Закріплення письма літер о, а. Складання речень за малюнком. Виділення звуків [и], [у] в словах котики, мурчики. Розфарбовування малюнків.
|
|
|
|
41.
|
Звук [ м ], позначення його буквами Мм. Читання прямих складів з вивченими літерами.
|
|
|
|
42.
|
Письмо рядкової букви м. Письмо прямих, обернених складів з буквою м, слова мама. Розфарбовування малюнків.
|
|
|
|
43.
|
Закріплення звукового значення вивчених літер.
|
|
|
|
44.
|
Закріплення письма вивчених літер.
|
|
|
|
45.
|
Звук [ і ], позначення його буквами Іі. Звук [і] в ролі окремого слова.
|
|
|
|
46.
|
Письмо рядкової букви і. Схематичне зображення предметів у рядках одночасно з письмом слів. Підбір слів до схем. Розфарбовування малюнка.
|
|
|
|
47.
|
Звуки [ н ], [ н ], позначення їх буквами Нн.
|
|
|
|
48.
|
Письмо малої літери н, складів і слів з нею. Аналіз складових елементів літери. Визнач складу з даним звуком у словах коні, кавун, вікно.
|
|
|
|
49.
|
Закріплення звукового значення букви н, умінь читати з нею склади, слова і речення.
|
|
|
|
50.
|
Закріплення письма малої букви н. Звукобуквений аналіз слів малина, калина.
|
|
|
|
51.
|
Звук [ в ], позначення його буквами Вв.
|
|
|
|
52.
|
Письмо рядкової букви в. Письмо закритої і відкритої букви в. Письмо складів ві, ва, ов.
|
|
|
|
53.
|
Закріплення звукового значення букви, уміння читати склади, слова, тексти.
|
|
|
|
54.
|
Закріплення письма букви в у словах і складах.
|
|
|
|
55.
|
Звуки [ л ], [ л’], позначення їх буквами Лл.
|
|
|
|
56.
|
Письмо малої букви л. Зіставлення форми букв м і л. Письмо складів і слів з літерою л.
|
|
|
|
57.
|
Закріплення вміння читати букварні тексти з літерою л. Інтонаційне читання речень. Вправи на доповнення незавершених речень.
|
|
|
|
58.
|
Письмо великої літери Л. Зіставлення форм великої і малої літер.Письмо слів і речень з великою літерою Л. Списування з друкованих слів.
|
|
|
|
59.
|
Закріплення вміння читати букварні тексти з літерою л. Інтонаційне читання речень. Вправи на доповнення незавершених речень.
|
|
|
|
60.
|
Письмо великої літери А. Порівняння великої букви А з Л. Письмо складів і слів з великою буквою А. Диктант вивчених букв. Списування з друкованих складів.
|
|
|
|
61.
|
Звуки [ с ], [ с ], позначення їх буквами Сс.
|
|
|
|
62.
|
Письмо рядкової букви с, складів і слів з нею.
|
|
|
|
63.
|
Закріплення звукового значення букви с. Читання складів, слів, речень, текстів.
|
|
|
|
64.
|
Письмо великої літери С, складів і слів з нею.
|
|
|
|
65.
|
Звук [ к ], позначення його буквами Кк. Словниково-логічні вправи. Робота з текстом „Миколин сокіл”.
|
|
|
|
66.
|
Письмо великої літери О. Диктант вивчених букв.
|
|
|
|
67.
|
Закріплення літери к.
|
|
|
|
68.
|
Письмо рядкової букви к, складів і слів з нею. Верхнє, середнє, нижнє поєднання літери к з іншими.
|
|
|
|
69.
|
Підсумковий урок. Розповіді учнів за змістом опрацьованих текстів. Заучування скоромовок зі сдів учителя.
|
|
|
|
70.
|
Закріплення вміння писати малу літеру к.
|
|
|
|
71.
|
Звук [ п ], позначення його буквами Пп. Практичне ознайомлення з анаграмами. Розвиток комбінаторних умінь з вивченими звуками.
|
|
|
|
72.
|
Письмо великої букви І. Письмо слів, речень з літерою. Диктант складів з малою буквою і.
|
|
|
|
73.
|
Закріплення букви п. Бесіда про народне свято Івана Купала.
|
|
|
|
74.
|
Закріплення вміння писати вивчені літери.
|
|
|
|
75.
|
Підсумковий урок. Аналітико-синтетичні вправи з вивченими буквами і звуками.
|
|
|
|
76.
|
Письмо великої букви М. Письмо складів, слів, речень.
|
|
|
|
77.
|
Звуки [ р ], [ p’], позначення їх буквами Рр. Словниково-логічні вправи.
|
|
|
|
78.
|
Письмо малої букви п. Письмо складів типу па, ап, пл, пу; слів з буквою п.
|
|
|
|
79.
|
Закріплення звукового значення букви р. Інтонаційне читання. Розвиток артикуляційно-вимовних умінь учнів. Виконання словниково-логічних вправ.
|
|
|
|
80.
|
Письмо великої літери П, слів і речень з нею. Закріплення вмінь письма великих літер.
|
|
|
|
81.
|
Звуки [ т ], [ т‘], позначення їх буквами Тт. Словниково-логічні вправи на практичне розрізнення родових і видових назв. Читання складів, слів, тексту з буквою т. Практичне ознайомлення зі словами-омонімами(котики, лисички).
|
|
|
|
82.
|
Письмо рядкової букви р. Письмо складів, слів з буквою р. Списування з друкованих слів.
|
|
|
|
83.
|
Закріплення букви т у словах, реченнях, текстах.
|
|
|
|
84.
|
Закріплення вивчених літер. Самодиктант.
|
|
|
|
85.
|
Підсумковий урок на закріплення вивчених літер. Інтонаційне читання діалогічного тексту і розповідь казки „Котик і Півник”.
|
|
|
|
86.
|
Письмо рядкової букви т, складів і слів з буквою т.
|
|
|
|
87.
|
Звук [ e ], позначення його буквами Ее.
|
|
|
|
88.
|
Письмо великої букви Т, слів з нею.
|
|
|
|
89.
|
Закріплення знань і вмінь, пов‘язаних з голосними звуками та вивченими відповідними буквами. Розповіді учнів про рідне село, та села, у яких їм доводилось бувати.
|
|
|
|
90.
|
Письмо рядкової букви е, складів і слів з нею.
|
|
|
|
91.
|
Узагальнюючий урок. Читання за текстами Букваря та Супутника Букваря.
|
|
|
|
92.
|
Письмо великої букви Е, складів і слів з нею. Повторення письма вивчених великих букв.
|
|
|
|
93.
|
Звуки [ д ], [ д‘ ], позначення їх буквами Дд. Робота над літературною вимовою слів із дзвінкими приголосними [ д ], [ д‘ ] у зіставленні з [ т ], [ т‘ ].
|
|
|
|
94.
|
Письмо рядкової букви д, складів і слів з нею.
|
|
|
|
95.
|
Закріплення звуків [ д ], [ д‘ ], літер Дд. Розповіді учнів про спостереження та участь у садінні дерев. Опрацювання тексту „Парк на пустирі”.
|
|
|
|
96.
|
Закріплення вміння писати вивчені літери. Упізнавання літери за елементами.
|
|
|
|
97.
|
Опрацювання текстів за Супутником Букваря.
|
|
|
|
98.
|
Письмо великої букви Н.
|
|
|
|
99.
|
Звуки [ з ], [ з‘ ], позначення їх буквами Зз. Відпрацювання літературної (дзвінкої) вимови слів з виучуваними звуками. Заучування скоромовок. Бесіда на тему „ Зимові розваги”.
|
|
|
|
100.
|
Письмо великої букви У. Порівняння великої і малої графем. Письмо слів, речень з У.
|
|
|
|
101.
|
Закріплення звуків [ з ], [ з ] та букв Зз. Логічні вправи «Свійські і дикі тварини».
|
|
|
|
102.
|
Письмо малої букви з. Письмо складів оз, аз, зл, зи, слів, речень.
|
|
|
|
103.
|
Закріплення букви з. Опрацювання тексту „У зоопарку”.
|
|
|
|
104.
|
Письмо великої букви З, слів і речень з нею.
|
|
|
|
105.
|
Буква ь (м’який знак). Позначення ним на письмі м’якості приголосних звуків. Бесіда на тему „Що дає нам льон?”.
|
|
|
|
106.
|
Письмо букви ь окремо та у поєднанні з іншими літерами. Письмо речення із словами, у яких є м’який знак.
|
|
|
|
107.
|
акріплення букви ь. Вправляння у порівняльному звуко-буквеному аналізі слів з м’якими приголосними в кінці слова і складу. Буквосполучення ьо. Інтонаційне читання текстів.
|
|
|
|
108.
|
Закріплення вміння писати вивчені букви.
|
|
|
|
109.
|
Звук [б], букваБ, б ("бе"). Відпрацювання літературної вимови слів зі звуком [б](дуб, рибка)
|
|
|
|
110.
|
Письмо малої буквиб. Письмо слів з буквою б. Письмо знака питання
|
|
|
|
111.
|
Закріплення літериб. Робота над інтонацією питальних речень
|
|
|
|
112.
|
Письмо великої буквиБ. Письмо слів, речень з буквоюБ. Повторення вивчених букв
|
|
|
|
113.
|
Підсумковий урок на опрацювання звука [б], літериб. Вправи на зіставлення вимови і написання слів з буквами (звуками)б-п
|
|
|
|
114.
|
Закріплення вміння писати літери. Малюн- ковий диктант
|
|
|
|
115.
|
Звук [г], буква Г, г ("ге"). Засвоєння дзвінкої вимови звука [г] в кінці слів і складів(біг, ріг, бігти, могти). Логічні вправи "Де живе?", "Де росте?"
|
|
|
|
116.
|
Письмо малої букви г (с. 1 зошита 2 використати для додаткових завдань)
|
|
|
|
117.
|
Звук [ґ], букваҐ, ґ ("ґе"). Засвоєння українських слів, поданих у Букварі, зі звуком [ґ], буквою ґ (вимова, читання)
|
|
|
|
118.
|
Письмо великої літериГ. Письмо складівГа, Ге, Гу. Письмо окремих слів, речення з великою літероюГ
|
|
|
|
119.
|
Закріплення звуків [г], [ґ], букв г, ґ. Відпрацювання техніки читання текстів діалогічної форми. Побудова усних діалогів за змістом прочитаних букварних текстів
|
|
|
|
120.
|
Письмо літериґ, складів, слів
|
|
|
|
121.
|
Вправи на читання та орфоепічні тренування (скоромовки, потішки)
|
|
|
|
122.
|
Письмо великої літериҐ. Порівняння великої Уз великимиЛ, М. Письмо складів, слів, речень. Вправляння у письмі поєднання Ґв
|
|
|
|
123.
|
Звук [ч], букваЧ, ч ("че"). Робота над орфоепічно правильним (твердим) вимовлянням звука Гч] перед усіма голосними, крім [і]
|
|
|
|
124.
|
Письмо малої буквич. Письмо слів, речення з буквоюч
|
|
|
|
125.
|
Закріплення буквич. Бесіда про Українські Карпати, життя і працю людей у гірських умовах
|
|
|
|
126.
|
Письмо великої буквиЧ. Зіставлення буквЧ, У. Закріплення вміння писати вивчені букви
|
|
|
|
127.
|
Підсумковий урок на вивчення літерич, звука [ч]. Вивчення вірша "Карпати". Розповіді дітей про враження від гірської природи
|
|
|
|
128.
|
Закріплення вміння письма букв. Розрізнення друкованих букв і відповідних їм рукописних
|
|
|
|
129.
|
Звук [й], буква Я, й ("ій", "йот"). Вправи з розвитку фонематичного слуху
|
|
|
|
130.
|
Письмо малої букви й. Наведення і письмо слів, речень
|
|
|
|
131.
|
Закріплення звука [й], букви й. Ознайомлення з буквосполученням йо
|
|
|
|
132.
|
Письмо великої букви Й. Складання розповіді за малюнком
|
|
|
|
133.
|
Узагальнюючий урок на вивчені літери
|
|
|
|
134.
|
Ознайомлення учнів із письмом у зошиті без друкованої основи. Письмо малих, потім великих літер. Списування названих учителем букв із дошки чи таблиці "Письмо великих і малих літер"
|
|
|
|
135.
|
Звук [х], буква X, х ("ха"). Гра на розвиток уяви "Подорож до лісу"
|
|
|
|
136.
|
Письмо малої букви х. Письмо слів, речення. Диктант прямих складів
|
|
|
|
137.
|
Закріплення звука [х], букви х. Інтонаційне читання тексту "Пісенька про козлика"
|
|
|
|
138.
|
Письмо великої букви X.
|
|
|
|
139.
|
Підсумковий урок на вивчення літери х. Зіставлення звуків 1x1 - Ггі у складах і словах
|
|
|
|
140.
|
Закріплення вміння писати малу і велику букву Х,х. Самодиктант
|
|
|
|
141.
|
Буква Я, я. Позначення буквою я звука [а] у сполученні з [й] та іншими м’якими приголосними
|
|
|
|
142.
|
Письмо малої букви я
|
|
|
|
143.
|
Читання слів, речень і текстів з буквою я в різних позиціях. Розвиток умінь чути сполучення [й], м’яких приголосних з наступним голосним [а]
|
|
|
|
144.
|
Письмо великої букви Я
|
|
|
|
145.
|
Підсумковий урок на вивчення букви я. Вправляння у звуко-буквеному аналізі букварних слів
|
|
|
|
146.
|
Робота в зошиті без друкованої основи. Складовий аналіз букв. Списування друкованих складів з дошки
|
|
|
|
147.
|
Звук [ж], буква Ж, ж ("же"). Вправляння у чіткій вимові звука [ж] у складах і словах. Заучування скоромовок
|
|
|
|
148.
|
Письмо малої букви ж
|
|
|
|
149.
|
Закріплення звука [ж]. Опрацювання української народної казки "Лисиця і Журавель"
|
|
|
|
150.
|
Письмо великої букви Ж
|
|
|
|
151.
|
Узагальнюючий урок на вивчені літери
|
|
|
|
152.
|
Робота в зошиті без друкованої основи. Закріплення письма великих букв Ж, Я, X. Письмо слів із цими буквами. Списування з дошки речення: Сиди рівно під час письма
|
|
|
|
153.
|
Звук [ш], буква 1Л, иі ("ша"). Зіставлення звуків [ш] — [ж] у складах і словах. Бесіда про дитячі ігри — спортивні та інтелектуальні
|
|
|
|
154.
|
Письмо малої букви ш
|
|
|
|
155.
|
Закріплення звука [ш], букви ш. Опрацювання тексту "Хороша гра", робота над виразністю читання речень, різних за метою висловлювання
|
|
|
|
156.
|
Письмо великої букви Ш
|
|
|
|
157.
|
Підсумковий урок на вивчені літери ш. Розвиток мовлення на тему "Як я допомагаю тваринам узимку"
|
|
|
|
158.
|
Робота в зошиті без друкованої основи.
|
|
|
|
159.
|
БукваЇї, позначення нею звукосполучення [йі]. Бесіда про Київ — столицю України
|
|
|
|
160.
|
Письмо букв 1, ї
|
|
|
|
161.
|
Закріплення літери Ї. Заучування напам’ять вірша про Україну
|
|
|
|
162.
|
Письмо великої букви К
|
|
|
|
163.
|
Звуки |ц|. Ги,"і , буква Ц, ц ("це")
|
|
|
|
164.
|
Письмо малої букви ц. Письмо складів типу це, ця
|
|
|
|
165.
|
Закріплення літери ц. Опрацювання тексту "Циркова залізниця"
|
|
|
|
166.
|
Письмо великої букви Ц
|
|
|
|
167.
|
Буква Ю, ю. Позначення нею звукосполучення [йу]. Читання та заучування напам’ять вірша Лесі Українки "Пісенька весняної води"
|
|
|
|
168.
|
Письмо великої букви В. Наведення та самостійне письмо речень з буквою В
|
|
|
|
169.
|
Закріплення букви ю на початку слова і складу. Робота над українською народною казкою "Івасик Телесик"
|
|
|
|
170.
|
Письмо малої букви ю
|
|
|
|
171.
|
Буква ю на позначення звука [у] та м’якості приголосного. Робота над оповіданням М.Коцюбинського "Десять робітників"
|
|
|
|
172.
|
Письмо великої буквиЮ
|
|
|
|
173.
|
Підсумковий урок на вивчення літери ю
|
|
|
|
174.
|
Робота в зошиті без друкованої основи
|
|
|
|
175.
|
Буква Є, є на позначення звукосполучення [йе]. Ознайомлення з оповіданням В.Сухо- млинського "Барвисте коромисло"
|
|
|
|
176.
|
Письмо малої букви є
|
|
|
|
177.
|
Буква є. Оповідання «Морозів малюнок».
|
|
|
|
178.
|
Письмо великої букви Є. Порівняння з подібними великими буквами, їх елементами —
0, С, X,Ж
|
|
|
|
179.
|
Підсумковий урок на вивчення літери є. Робота над віршем С.Черкасенка "Зима і весна" - виразне читання, читання в особах
|
|
|
|
180.
|
Робота в зошиті без друкованої основи
|
|
|
|
181.
|
Буква Щ, щ ("ща"), позначення нею звукосполучення [шч]. Бесіда на тему "Наша Батьківщина"
|
|
|
|
182.
|
Письмо малої букви щ
|
|
|
|
183.
|
Закріплення букви щ. Вправи на звуко-бук- вений аналіз слів
|
|
|
|
184.
|
Письмо великої букви Щ. Закріплення письма вивчених букв
|
|
|
|
185.
|
Урок на тему "Дванадцять місяців". Розповіді дітей про спостереження у природі в різні пори року. Читання-заучування (на вибір) віршів з букваря
|
|
|
|
186.
|
Письмо великої букви Р. Закріплення великих букв з подібними складовими елементами
|
|
|
|
187.
|
Звук [ф], буква Ф, ф ("еф"). Робота над правильним артикулюванням і вимовою звука [ф]. Бесіда про професії
|
|
|
|
188.
|
Письмо малої букви ф. Письмо букв з подібними складовими елементами
|
|
|
|
189.
|
Закріплення звука [ф]. Робота над фрагментами казок Івана Франка "Фарбований лис" і "Ріпка"
|
|
|
|
190.
|
Письмо великої букви Ф. Безвідривне поєднання першого елемента з другим. Письмо буквосполучень Фе, Фр, Фа
|
|
|
|
191.
|
Звуки [дж], [дз], буквосполученя дз. Відпрацювання правильної вимови африкат [дж], [дз].
|
|
|
|
192.
|
Письмо великої букви Д.
|
|
|
|
193.
|
Закріплення звуків [дж], [дз]. Робота над текстом «Лісовий майстер».
|
|
|
|
194.
|
Письмо буквосполучення Дз, дз.
|
|
|
|
195.
|
Звук [дж], позначення його буквосполученням дж.
|
|
|
|
196.
|
Письмо буквосполучення Дж, дж. Порівняння з буквосполученням Дз, дз
|
|
|
|
197.
|
Апостроф. Спостереження за звуками, позначу- ваними літерами, між якими ставиться апостроф. Вимова і написання слів з апострофом
|
|
|
|
198.
|
Письмо слів з апострофом. Письмо апострофа на верхній рядковій лінії (початок з крапки)
|
|
|
|
199.
|
Алфавіт. Читання (за бажанням - заучування напам’ять) українського алфавіту. Підготовка до "Свята Букваря"
|
|
|
|
200.
|
Списування рукописного алфавіту, поєднання букв у зошиті без друкованої основи. Читання алфавіту
|
|
|
|
201.
|
Тарас Григорович Шевченко — великий український поет. Читання уривків віршів поета
|
|
|
|
202.
|
Письмо пунктуаційних знаків. Наведення і списування рукописного тексту
|
|
|
|
203.
|
Читання уривків віршів Т.Г.Шевченка
|
|
|
|
204.
|
Виконання творчих письмових завдань. Письмо в зошиті без друкованої основи
|
|
|
|
205.
|
Леся Українка — велика українська поетеса
|
|
|
|
206.
|
Виконання творчих письмових вправ. Письмо в зошиті без друкованої основи
|
|
|
|
207.
|
Інтонаційне читання (заучування напам’ять) вірша "Вишеньки". Робота з книжкою віршів Лесі Українки для дітей
|
|
|
|
208.
|
Виконання творчих завдань. Письмо в зошиті без друкованої основи
|
|
|
|
209.
|
Михайло Коцюбинський. Казка "Про двох цапків"
|
|
|
|
210.
|
Списування з Букваря. Напівголосний самодиктант
|
|
|
|
211.
|
Продовження роботи над казкою Михайла Коцюбинського "Про двох цапків". Робота з дитячою книжкою
|
|
|
|
212.
|
Списування з Букваря загадок у зошит без друкованої основи
|
|
|
|
213.
|
Оповідання "Перо і олівець"
|
|
|
|
214.
|
Списування прислів’їв із Букваря. Складання слів зі складів: ґу-, -нок, -дзик, Та-, -ка, ду-, біл-, -бок
|
|
|
|
215.
|
Завершення роботи з Букварем. Робота з дитячою книжкою
|
|
|
|
216.
|
Списування з Букваря самостійно обраного тексту. Письмо в рядку пунктуаційних знаків. Свято Букваря
|
|
|
|
Немає коментарів. Ваш буде першим!