Календарне планування уроків з англійської мови на 2 семестр в 5 класі (За О. Карп’юк.Англійська мова.
Підручник для 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – Тернопіль: «Видавництво Астон» , 2005).
2 семестр ( 3 години навчання)
№ уроку |
Дата |
Підтема |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Домашнє завдання |
||
Повторення. Тема 6:Свята й традиції. (11 годин.)
|
|||||||||||
Урок 63 |
|
Ласкаво просимо до свята. |
Past Continuous |
Л О теми |
в1с.63
|
|
в4с90 |
в 1-2 с. 88 в 1 с 90 |
в 3 с.89 Словникова робота с 89
|
||
Урок 64 |
|
Підготовка до свята. |
Граматичні часи |
в1 с.6
|
с162 |
в1-2с88 |
.в3-5 с 90 |
в 4с89 |
в 4 с.90 с162 |
||
Урок 65 |
|
У гостях добре,а вдома все ж краще. |
неправильні дієслова |
Л О теми |
в 2 с.91 гра |
|
робота в парах
|
в 1-2 с.92 |
в 2 с. 92 |
||
Урок 66 |
|
Свято гри у школі. Контроль навичок аудіювання. |
Граматичні часи |
с.93-94 |
|
в2с92 |
Пісня
|
в.4а с. 93 |
в. 3 с.93 Словникова робота с93
|
||
Урок 67 |
|
Різдвяна вечірка. |
Future Simple to be going to |
ст. 92-94
|
в.1-2 с. 92-94
|
|
в.1-2 с.95-66 римування |
в4а с93 в. 3 с.94
|
в 4а с.94
|
||
Урок 68 |
|
Коли буде свято? |
Numerals |
с95-96 |
«Brush up» с.95
|
|
в. 2-3 с.95 пісня |
в1-2 с. 96 |
в. 2-3 с.95-96 виготовити вітальну листівку |
||
Урок 69 |
|
Свята в англомовних країнах. Контроль навичок письма |
Питальні речення. Спеціальні запитання |
с. 97
|
в. 1 с. 97 |
|
в. 1-4 с. 96 |
в. 3-4 с.96,97 Словниковий диктант |
в4, с.97 розповідь про улюблене свято |
||
Урок 70 |
|
Зимові свята в англомовних країнах. |
Прийменники з датами |
с. 98-99 |
в. 1 с. 98 |
в1с98 |
розповідь |
в 2-3, ст. 97-98
|
в 3, ст. 99
|
||
Урок 71 |
|
День народження. Контроль навичок читання.
|
Past Simple |
с 100-101 ЛО теми |
в5с99 |
|
в3с99 вірш |
в 1-2 с 101 робота в групах |
в3-4 с 100-101 |
||
Урок 72 |
|
Свята в Україні. Контроль навичок говоріння.
|
Часи групи Неозначені |
|
в. 3 с99.
|
|
в. 3 с.100
|
в.3 с. 101
|
в2с100 повторити лексику |
||
Урок 73 |
|
Підсумковий урок з вивченої теми
|
|
|
в4с100 |
|
в2с99 |
збірник |
с101 повторити вивчене |
||
Тема 7 Дозвілля. (10 годин.)
|
|||||||||||
Урок 74 |
|
Поговоримо про хобі . |
|
с.102-103 |
в. 1-2с73 |
в1-2с102
|
в3-4с102 |
в4с103 |
с102-103 Словникова робота
|
||
Урок 75 |
|
Хобі та вільний час. |
to be going to |
с104 |
в6с104 |
|
в5-6с104 римування |
в2с105 |
в.5с105 слова |
||
Урок 76 |
|
Що ти збираєшся робити? Контроль навичок письма. |
Future Simple to be going to |
|
в.1-2, ст. 105 |
Римування «What are you going to do at two?» |
|
в1с105 |
написати про свої плани |
||
Урок 77 |
|
Незвичайні хобі.
|
Артикль The |
ло теми |
в1с106 вірш |
|
в2-3с107
|
в1с106 в4с107
|
с107 Remember в3c107 |
||
Урок 78 |
|
Захоплення для кожного. Контроль навичок говоріння |
|
с108-109 |
в1с108 в3с114 |
римування |
в4с107 в1 с109
|
в2 с108 |
в3 с109 слов. роб |
||
Урок 79 |
|
Родинне хобі. Контроль навичок аудіювання. |
|
с110-111 |
Текст» Beatrix Potter» |
в1с110 |
в.3,4с111
|
в.4с110
|
в1-2с110 |
||
Урок 80 |
|
Про братів наших менших. Домашнє читання |
|
с112-114 |
“Toby” c 163-164 |
poems about pets |
“ My Pet”
|
в1с112
|
в.2с114
|
||
Урок 81 |
|
Подарунок для принцеси. Контроль навичок читання. |
Граматичні часи |
с 114-115
|
в.4с111
|
в1с112 |
в2с112
|
в.3с.112
|
в.1-2с114 усне повідомлення на одну із тем |
||
Урок 82 |
|
Захоплення моїх друзів. |
|
с. 114 |
в1,2с113 |
|
Рольова гра в.1-2с114
|
в. 4,с113
|
в.3,ст. 114
|
||
Урок 83 |
|
Світ твоїх захоплень ..Підсумковий урок з вивченої теми |
Узагальнення граматичних структур |
с. 115 |
|
Збірник |
в4с114 римування |
в.5с115
|
в6с115 Повторення вивченого |
||
Тема 8.У школі та вдома.(11годин)
|
|||||||||||
Урок 84 |
|
Хатня допомога. |
Adverbs of frequency |
c 116-117 |
|
в1с116 в2с117 |
в.3с118 |
в1с117 |
в.4с118
|
||
Урок 85 |
|
Хатня допомога. |
Reflexive Pronounce |
с.117 |
в4с118 |
|
римування |
в2с118
|
с 164 Текст”An Old Tale.”
|
||
Урок 86 |
|
Ми можемо зробити це самостійно.Контроль навичок аудіювання |
Структура by oneself Зворотні займенники. |
с 118-119 ЛО уроку |
ст. 164
|
|
Римування в1-2с119 |
в.5с. 118
|
в1-3с119 |
||
Урок 87 |
|
Годинники та час. |
Prepositions of time at ,in. on |
с 119-121 |
в1с120 |
загадка |
римування |
в.2-3с. 121
|
в4-5с121. Словникова робота |
||
Урок 88 |
|
Бережи час. |
Структури: It is …o’clock. There is (are) |
с121 |
|
Текст “Big Ben” |
в4-5с121 |
в1с88
|
Текст “Big Ben” |
||
Урок 89 |
|
Розпорядок дня. Контроль навичок письма. |
|
с 122-124 |
в 1-3с122 в2с123
|
|
в3с123 вірш. римування
|
Словниковий диктант в 1с123 |
в4с122 розповідь про робочий день |
||
Урок 90 |
|
Вчать у школі,вчать у школі….Контроль навичок говоріння. |
Present Simple
|
|
|
в1с124 |
в1 с 90 |
в4с124 |
в2с124 розповідь про улюблений шкільний предмет |
||
Урок 91 |
|
Школа у Великій Британії. Контроль навичок читання |
|
ло теми
|
|
в.3-4с125
|
в2с91 |
в1,с125
|
в.5с125
|
||
Урок 92 |
|
Поцілунок принца. |
|
с 127 |
в.1, с. 125-126
|
в.1, с. 126
|
в.4, с. 125 в2с126
|
в.2, с. 125
|
в2, с. 126
|
||
Урок 93 |
|
Іди в гості сміло,якщо не чекає вдома діло. |
Контрастування часів ; Present Simple Past Simple |
с128-129 |
|
|
в.4, с. 128
|
в.5,с. 128 в7с129 |
в.2-3с128 в2-4с129
|
||
Урок 94 |
|
Підсумковий урок з вивченої теми. |
|
|
|
в1с130 |
в4-5с129 |
тест |
в8с129
|
||
Тема9 Здоров’я.. (10 годин)
|
|||||||||||
Урок 95 |
|
Що трапилось? |
|
с130 |
|
в1с130 в2с131
|
в3с132 пісня ,гра. |
збірник |
Словникова робота с 131 |
||
Урок 96 |
|
Бережи своє здоров’я Контроль навичок письма. |
Have/has got Неправильні дієслова |
ст. 132 |
в.1-2,с132 |
|
в.4с132 |
в.5, ст. 132 |
в.2,5с132
|
||
Урок97 |
|
У лікаря. |
Have/has got Present Simple Past Simple |
ло теми |
|
|
в 1c133 |
в 1,c133 |
в 2c133
|
||
Урок 98 |
|
Стеж за своїм здоров’ям. Контроль навичок говоріння. |
Модальне дієслово should |
ст 134-135 |
в1,ст. 134
|
|
в 2ст 135 Римування
|
в 3-4, ст 135 |
в 5,ст 135 |
||
Урок 99 |
|
Клуб здоров’я. |
|
ст. 136 |
в 1,с136
|
|
в2с136 |
в 4ас137
|
в 2-3с137
|
||
Урок 100 |
|
Одужуй швидше. |
Питальні речення |
с138-139 |
в 1с138 |
в 1,с138
|
Рольова гра в2-3с139 |
в 1,с139
|
в 1,4с138
|
||
Урок 101 |
|
Здоров’я дорожче за багатство. Контроль навичок читання. |
Future Simple, should |
ст. 139-140 |
в 1,с 140 |
с3-4с141 |
в 1ст100 |
в 2,4 ст.140 |
в2с140 в 4,ст 141 |
||
Урок 102 |
|
Ти і твоє здоров’я |
Заперечні речення. . |
|
в 3, ст 142 |
в1с143 |
в 1с142
|
в 2,с 143
|
в 5,ст 143 |
||
Урок 103 |
|
Домашнє читання Контроль навичок аудіювання. |
|
с 164-165 |
|
“The Brave Hunter” |
|
|
с164-165 |
||
Урок 104 |
|
Підсумковий урок з вивченої теми. |
|
c 142-143 |
|
|
тест |
|
Повторити лексику |
||
Тема 10:Ми -Українці..(15 годин.) |
|||||||||||
Урок 105 |
|
Познайомтеся з Україною. |
|
с 144-146 |
в1с144
|
в2с145 в1с144 |
в.3 с .144 в3с146 |
в1с145 в4с146 |
Слов .роб с145 в2с146 |
||
Урок 106 |
|
Традиції Великодня. |
|
ло теми с146 |
в4с146 |
“A Ukrainian Song” |
в5с146 вірш |
в2с145 |
в5с146 вірш
|
||
Урок 107 |
|
Звичаї та традиції. Контроль навичок. письма |
Pronouns one of, some of, all of, none of , most of, |
с 147 |
“A Letter” |
вірш |
Римування в1,2с147 |
в2,с105 |
написати відповідь на лист Сонг Лін |
||
Урок 108 |
|
Наша країна-Україна...
|
|
с 147-148 |
в1с148 |
|
в2 с149 в3с148 |
в3 с149 |
в1,4с148 Слов. Робота с149 |
||
Урок 109 |
|
Наша країна-Україна.
Контроль навичок аудіювання
|
|
с 149 |
текст “Ukrainian National Symbols” |
|
в3а,б ст149 |
в4,5 с 149 |
текст “Ukrainian National Symbols” читати .перекладати |
||
Урок 110 |
|
Моя Батьківщина. |
|
с150 |
в1 с150 вірш |
|
в2,3 с 151 римування |
в1,с151 |
в1с150 в3а,бс151 |
||
Урок 111 |
|
Київ-столиця України. |
|
с 152 |
текст |
в1с 152 |
в1с152 |
в 2с 152 |
словникова робота с152 розповідь про Київ |
||
Урок 112 |
|
Ми-дружна родина. |
Ступені порівняння прикметників .
would like to... |
с 153 с 154
|
в1с154 |
в3с153 пісня |
в2 с 153 в3с154
|
в1-3 с 153 |
в 3 с 153 пісня в1с154
|
||
Урок 113 |
|
Ми козацького роду.
|
Past Simple Спеціальні запитання |
с155 с156 |
в2с156 в 1 с 156 |
в 3с154 в1с155 |
в2с155 в2с156 |
в2с154 в 3-4с157 |
в3с155
|
||
Урок 114 |
|
Підсумковий урок з вивченої теми |
|
|
|
|
повторення лексики |
збірник |
в 5 с 157 повторення |
||
Урок 115 |
|
Семестрове оцінювання з читання |
|
|
роздатковий матеріал. |
|
|
|
|
||
Урок 116 |
|
Семестрове оцінювання з аудіювання. |
|
|
|
Збірник роздатковий матеріал. |
|
|
повторити граматичний матеріал. |
||
Урок 117 |
|
Семестрове оцінювання з письма.
|
розвиток граматичних навичок |
|
|
|
|
збірник завдань |
повторити лексичний матеріал. |
||
Урок 118 |
|
Семестрове оцінювання з говоріння |
|
розвиток лексичних навичок |
|
Збірник |
роздатковий матеріал. |
|
. |
||
Урок119 |
|
Узагальнення вивченого матеріалу.
|
|
|
|
|
|
|
повторення вивченого |
Немає коментарів. Ваш буде першим!