Календарне планування уроків з англійської мови на 1 семестр в 5 класі (За О. Карп’юк.Англійська мова.
Підручник для 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – Тернопіль: «Видавництво Астон» , 2005).
1 семестр( 4 години навчання)
№ уроку |
Дата |
Підтема |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Домашнє завдання |
||||||
Повторення. Тема 1: Літо закінчилося. Знов до школи. (4+9=13 годин.)
|
|||||||||||||||
Урок 1 |
|
Особиста інформація. |
Займенники в 2 ст.5 Коротка форма дієслова to be |
|
в1а с.4 1b, 3 с 5
|
|
Особиста інформація. |
в 2,3 с.1 в 1 с 4 в 2b с 5 |
в 4 с.5
|
||||||
Урок 2 |
|
Я та мої друзі |
Граматичні часи |
в1 с.6
|
|
« A Joke « |
.в2 с 6 |
в 4-5 с.7 |
в 6 с.7 |
||||||
Урок 3 |
|
Мій день. |
Граматичні часи |
|
в 1 с.8
|
вірш |
в. 4 с.9 робота в парах
|
в 3 с.9 |
в 1-b с.8 письмово |
||||||
Урок 4 |
|
Мої літні канікули. Контроль навичок аудіювання. |
Порядок слів у реченні. |
с..11 |
в.1 с. 10 |
в.1b-c с. 10 |
Переказ тексту читання в.2 с. 11 |
в.1 с. 10 |
в. 3 с.11
|
||||||
Урок 5 |
|
Літо закінчилося. |
Past Simple |
ст. 12-13
|
в1-2 с. 12-13 |
в 1-2 с. 12-13 |
в.4-5 с.14
|
в. 5 с.14
|
в 3 с.14
|
||||||
Урок 6 |
|
Літо за кордоном. |
Дієслово To be Прийменники. |
|
в. 3 с.15
|
|
в. 1-2 с.12-13 діалоги |
в1-2 с. 15 |
в. 3 с.15 переказ |
||||||
Урок 7 |
|
Літо на фермі. Контроль навичок письма |
Питальні речення. Спеціальні запитання.
|
с. 17
|
в. 1 с. 16 |
|
в. 4 с. 17 |
в. 3 с. 17 |
в5, с. 15
|
||||||
Урок 8 |
|
В таборі відпочинку. |
|
с. 18 |
в. 1 с. 18 |
збірник |
в 4, с. 19
|
в 2-3, ст. 19
|
в 5, ст. 19
|
||||||
Урок 9 |
|
Осінь. Урок позакласного читання. Контроль навичок читання.
|
|
с 18-19 |
«The Wizard of Oz» с158римування |
|
|
в 1 с 11 в 4 с 12 Словниковий диктант |
«The Wizard of Oz» с158 |
||||||
Урок 10 |
|
Літні канікули в Англії |
Часи групи Неозначені |
|
в. 2, с. 20
|
в. 1, с. 20
|
в. 1 с. 18 переказ |
в. 4, с. 21
|
в. 5, с. 21
|
||||||
Урок 11 |
|
Час іти до школи. Контроль навичок говоріння.
|
|
|
в. 1, с. 22
|
в. 1, с. 22
|
в. 5, с. 21
|
в. 2, с. 23
|
в. 3, с. 23 переказ |
||||||
Урок 12 |
|
Згадуючи літо..Домашне читання. « The Crow and the Fox«
|
Неозначений минулий час |
|
в. 4-6, с 25
|
|
в. 2-3, с 24
|
в. 1,с 24
|
« The Crow and the Fox« c159 |
||||||
Урок 13 |
|
Підсумковий урок з вивченої теми. |
Часи групи Неозначені |
|
римування |
|
в 6 с 25 |
|
в. 7, с. 25
|
||||||
Тема 2: Я та мої друзі. (11 годин.)
|
|||||||||||||||
Урок 14 |
|
Зустріч з друзями. |
Займенники |
с. 26-27 |
в. 1, с 26 в2 с. 27
|
в. 1-2, с. 27 |
с26 лічилки |
в1-3с 16 |
Словникова робота в3 с 16 |
||||||
Урок 15 |
|
Початок навчального року Контроль навичок письма. |
Some ,any |
|
вірш |
в.4-5,с. 28
|
“ Guessing game” в 4 с 28 |
В2-3 с17 |
в.5,с. 28 письмово |
||||||
Урок 16 |
|
Перший тиждень в школі. |
Неозначені займенники Модальне дієслово can |
|
в.2, ст. 29
|
Текст « School in Japan« |
|
|
в.3, с. 29 |
||||||
Урок 17 |
|
Хто ми? Які ми? Контроль навичок говоріння |
|
в1с 30 в3 с31
|
|
|
в.3-4,с. 31
|
в.4,с. 31 письмово
|
в.2, 4 с. 30 в4 с20 слов. роб |
||||||
Урок 18 |
|
Д ім, рідний дім. |
Plural nouns |
|
|
римування |
в3 с33
|
в2 с33 |
в1 с32 |
||||||
Урок 19 |
|
Друзі по листуванню. Контроль навичок аудіювання. |
Множина іменників |
с32 |
в.1, с. 32 |
Текст «Hello,I am Andrew» |
в.2,с. 33 в.3,с. 33
|
в.4,с. 33
|
в2 с34 |
||||||
Урок 20 |
|
Школи в Англії та України. |
|
Вирази likes/dislike… |
в.2-3 с. 34-35
|
в.1 с. 34 в.4 ст. 35
|
“School likes and dislikes” в 4 c 35 |
в 2 с 34 в 3 с 35 |
в.4 с.35 Напам’ять |
||||||
Урок 21 |
|
У світі казки. Справжні друзі Контроль навичок читання. |
Множина іменників, виключення |
с 159-160 Анкета.“Are you a good student?” |
в.1 с. 36
|
в.1 с. 36
|
в.3 с. 37
|
в.2 с. 37
|
в.3 с. 37 переказ
|
||||||
Урок 22 |
|
Школа та друзі. |
|
с. 32 |
Впр.3, ст. 39
|
|
Рольова гра в.1,ст. 38
|
в. 4,ст. 39
|
в.5,ст. 39
|
||||||
Урок 23 |
|
Проектна робота. Мої однокласники.
|
|
с. 38-39 |
|
Збірник |
Презентація проектів. |
Робота в групі. Розробити питання для інтерв’ю. |
в.5, (3) ст. 39 повторення |
||||||
Урок 24 |
|
Підсумковий урок з вивченої теми |
Узагальнення граматичних структур |
|
|
|
римування |
|
Повторення вивченого |
||||||
Тема 3 Вивчаємо англійську.. (12годин)
|
|||||||||||||||
Урок 25 |
|
Є ідея! |
Модальні дієсловаcan, should , have to.. |
c 40- 41 |
в.1-2, с. 41
|
в1-2, с. 41
|
в.4-5, с. 42
|
|
в.2,с. 42
|
||||||
Урок 26 |
|
Вивчати англійську – важливо. |
Структура Have/has to |
в.1-2, с. 43
|
|
в 5 с 42 |
римування |
в.2, с. 43
|
в.3, с. 43
|
||||||
Урок 27 |
|
Наші обов’язки Контроль навичок аудіювання |
Структура Have/has to |
с 45 |
в.1, ст. 43
|
Текст «Her First Day at School» |
Римування в5 с42 |
в.2, с. 43
|
в3 с 43
|
||||||
Урок 28 |
|
Англійська об’єднує друзів.
|
|
с 46 |
в.1с. 44
|
|
в4, с. 31
|
в.2, с. 42
|
в2-3 с. 45
|
||||||
Урок 29 |
|
Англійська мова –мова міжнародного спілкування. |
Інтернаціональні лексика |
с 47 |
пісня |
в1 с44 |
в2 с45 в3,4 с 45 |
в1 с30 в2 с32 |
в1 с 44 Словникова робота с 45 |
||||||
Урок 30 |
|
Вивчаємо англійську! Контроль навичок письма. |
Контрастування часів ; Present Simple Past Simple |
с 48 |
в1 с44 в1 с46 |
Римування в 1 с 44,46 ‘’How ‘s His English?’’ |
в2-3 с47 в3 с 48 |
Словниковий диктант в 2-3 с 47 |
в1 с 46 |
||||||
Урок 31 |
|
Нові друзі по листуванню. |
Present Simple
|
|
в1 с48 |
|
в2 с 48 |
|
в2-3 с48 |
||||||
Урок 32 |
|
Американська англійська. Контроль навичок читання |
|
в.6, с. 49
|
в.2с. 48
|
в.1,4,5 с. 48-49
|
|
в.3,с. 49
|
в.5-6,с.49
|
||||||
Урок 33 |
|
У світі казки. Чому важливо знати іноземну мову. |
Порядок слів у реченні |
|
в.1, с. 50
|
в.1, с. 50
|
в.3, с. 51
|
в.2, с. 51
|
в3, с. 51 переказ |
||||||
Урок 34 |
|
Потрібно та не потрібно .Контроль навичок говоріння. |
To have to -узагальнення |
с 52 |
|
|
в.2, с. 52
|
в.1,с. 52
|
в.3, с. 53 в 4 a,b,c , с 53 |
||||||
Урок 35 |
|
Удосконалюй свою англійську |
Заперечні речення |
с 54
|
в.1, с 54
|
|
в.2, с. 54
|
в.2, с. 55
|
в.2, с. 55
|
||||||
Урок 36 |
|
Підсумковий урок з вивченої теми. |
|
|
|
в4 с55 |
в1 с56 |
|
в3 с55 в 3 с56 |
||||||
Тема 4:Робота. Професії.. (10 годин)
|
|||||||||||||||
Урок 37 |
|
Майбутня професія |
Форми дієслів Future Simple
|
|
|
в3 с56 в2 с57 |
в3 с58 пісня ,гра. |
збірник |
Словникова робота с 57 |
||||||
Урок 38 |
|
Розподіл обов’язків. Контроль навичок письма. |
Future Simple Past Simple |
ст. 57 |
в.1-2, с. 56-57
|
в.1-2, с. 56-57
|
в.5, с. 58
|
в.3, ст. 58
|
в.4, с. 58
|
||||||
Урок 39 |
|
Сучасні професії. |
Future Simple
|
|
|
Римування What are you going to do at Two? |
в 2, ст 59 |
в 1,ст 59 |
в 3 ст 59 слов .роб. с 60 |
||||||
Урок 40 |
|
Як випускають газету. Контроль навичок говоріння. |
|
ст 60 |
в1,ст. 60
|
|
в 2-3,ст 61 |
в 4, ст 1 |
в 5,ст 61 |
||||||
Урок 41 |
|
Мій проект. Сторінка шкільної газети. Школа майбутнього. |
Модальні дієслова. |
ст. 62 |
в 1, ст 62 |
|
Презентація проектів. в 3,ст 63 |
в 2, ст 63 |
в 4,ст 63 Написати записку. |
||||||
Урок 42 |
|
Доля людини на долоні.
|
Питальні речення |
|
в 2,3 с 63 в 2,ст 64
|
в 1,с 64 в 3,4 с65 |
Рольова гра «Провісник долі». |
в 1, ст 64 |
в 4 cт 65 вивчити пісню. |
||||||
Урок 43 |
|
Ми –актори. Контроль навичок читання. |
Future Simple Past Simple |
ст. 67 |
в 1,с 66 |
в 1,с 66 |
в 3,ст 67 |
в 2, ст 67 |
в 4,ст 67 |
||||||
Урок 44 |
|
Школа майбутнього. |
Заперечні речення. |
|
в 3, ст 68 |
|
в 4, 7, ст 68-69 |
в 2, ст 68 |
в 5,ст 69 в 5 с 71
|
||||||
Урок 45 |
|
Домашне читання Контроль навичок аудіювання. |
|
с 160-161 |
в 1, ст 70 |
“The three little Pigs” |
в 3,ст 70 в 4,ст 70 |
в 2,5, ст 70 |
в 5,ст 70 слов. роб. |
||||||
Урок 46 |
|
Підсумковий урок з вивченої теми. |
|
с55-70 |
|
|
в3 с 67 |
|
Повторити лексику |
||||||
Тема 5: Життя суспільства..(18 годин.) |
|||||||||||||||
Урок 47 |
|
Зимові канікули |
Past Simple Past Continuous |
с 70-73 |
Вірш С 51-52 |
Впр.1-2 ст.73 |
в.3 с .74
|
|
Слов .роб с 73 |
||||||
Урок 48 |
|
Іграшки як засіб комунікації.
|
Минулий тривалий час. Past Continuous |
с 74 |
в4 с74
|
в.1 с72
в2 с73 |
в3,5 с 74 |
Переказ |
Розповідь про зимові канікули
|
||||||
Урок 49 |
|
Корисні поради друзів. Контроль навичок. письма |
Минулий тривалий час. Was. /were |
с 74-75 |
|
“Nastya Saves Her Sister” |
Римування в5 с74 |
в2,3 с75 |
Дом .чит. с162 в1 с75 |
||||||
Урок 50 |
|
Вчимося граючись..
|
Past Continuous |
с 75 -77 |
в1 с76
|
|
в2 с77
|
в3 с77 |
в1с76 в 1 с 84 |
||||||
Урок 51 |
|
. У світі казки. Позакласне читання. Контроль навичок аудіювання
|
. |
с 76-77 |
“The Fox and t he crane” С 162 |
С 162
|
|
в1 с 75 |
Слов. Роб. С 76 |
||||||
Урок 52 |
|
Як ми вчимося спілкуватись. |
Past Continuous |
с 76-78 |
в1 с76 |
|
в2,3 с 77 римування |
в1,3 с55 |
в1 с 76 в 4 с76 Написати вітальні електронні листи друзям. |
||||||
Урок 53 |
|
Поради тим хто вивчає англійську. |
Imperative moode, Pesent Simple |
с 78-79 |
в1с 78 |
|
в3 с56 |
в 2с 79 |
в3 с79 |
||||||
Урок 54 |
|
Де вчити англійську? |
Структури I would like , |
с 78-80 |
в2 с 57 в1 с78 |
в1 с80 |
в2 с 80 |
в2 с 79 |
Твір “ How I Learn English? “ в 3 с 79 |
||||||
Урок 55 |
|
Хелловін. Контроль навичок говоріння |
Структура I’d like to.. |
с 80-81 |
|
в 3,4 с 81 |
в4 с 81 |
в1,2 с 57,58 |
в1 с 80 в 3 с 81 |
||||||
Урок 56 |
|
Хелловін. |
|
с81 -82 |
в 3 с 81 |
в4 с 81 |
в 1-2 с 58 |
“A Scary Story” в 1b с 82 |
в 2-3 с 82 d 4 c 59 |
||||||
Урок 57 |
|
Чи є в тебе алібі? |
Past Continuous |
с 82 |
в 1 с 82 |
|
гра”Do you have an alibi?” |
в 2,3,5,6 с 82 |
в 4 с 61 |
||||||
Урок 58 |
|
Що винен -віддати повинен. |
Past Simple Past Continuous
|
с 83-84 |
в 1 с 84 в 2 с 60 |
в 1 c 84 загадка |
в 2-3 с 85 |
в 1 с 60 в 3 с 61 |
в5,6 с 83 |
||||||
Урок 59 |
|
Послуга за послугу.Контроль навичок читання |
|
с 84-85 |
|
Текст “The Ant and the Dove” |
в 1 с 84 |
в 1-3 с 61-62 |
в1 с84 в 1-2 с 85 |
||||||
Урок 60 |
|
Вивчати англійську – необхідно! |
|
с 85 -86 |
в 3 с 87 |
|
в 1-2 с 86 |
в 4-5 с61 ,62 |
в5 ст.87
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
Урок 61 |
|
Підсумковий урок з вивченої теми |
|
с 86-88 |
вірш |
|
повторення лексики |
збірник |
с 73-87 повторення |
||||||
Урок 62 |
|
Семестрове оцінювання з читання та аудіювання.
|
розвиток граматичних навичок |
|
роздатковий матеріал. |
Збірник |
|
|
вивчити граматичний матеріал. |
||||||
Урок 63 |
|
Семестрове оцінювання з говоріння та письма.
|
|
розвиток лексичних навичок |
|
|
роздатковий матеріал. |
збірник завдань |
повторити лексичний матеріал. |
||||||
Урок 64 |
|
Узагальнення вивченого матеріалу.
|
|
|
|
Збірник |
|
|
повторення вивченого. |
Немає коментарів. Ваш буде першим!