Математика

Активізація уваги учнів для ефективного вивчення математичних термінів

Аксіома:  «Будуть вимагати доведення – піду в теореми»
Бісектриса:  «Все життя доводиться ділити порівну»
Гіпотенуза  «Ну і що з того, що я довша, катетів же все одно більше»
Градус:  «Важко завжди бути під градусом»
Еталон:  «На мене всі рівняються»
Змінна: "Все залежить від настрою..."
Квадрат:  «Я за рівність»
Коло:  «Ось що час робить з квадратом»
Корінь з числа: "Квадратним буваю лише в математиці!"
Константа:  «Не можу поступитися принципом»
Мінус і плюс: "Протилежності притягуються!"
Натуральні числа: "Це вам не дроби ділити!"
Овал: "Всіх оКРУГлих - на дієту!"
Паралельні прямі:  «Нам - все паралельно!»
Периметр:  «Доводиться тримати площу в рамках»
Піраміда:  «Можу похвалитись своєю родослівною. Іще в стародавньому Єгипті…»
Похибка:  «Все можу пробачити крім помилок»
Рівняння:  «Моє діло порівняти, а там…»
Розгорнутий кут:  «Прямі вважають мене кутом, а кути – прямою лінією»
Теорема:  «Весь час потрібно комусь щось доводити»
Число: " Сім, дванадцять, тридцять два
               Сорок три, п'ятнадцять
               Сто, сімнадцять, сорок два,
               Двадцять, двадцять, двадцять... Бачте, зі мною навіть поети співпрацюють!"

Рейтинг: 0 Голосов: 0 2627 переглядів

Немає коментарів. Ваш буде першим!