Навчальні предмети

Тести для тематичного оцінювання з Всесвітньої історії.

12 вересня 2011 - Тамара Титаренко

Тема: Перша світова війна (1914 – 1918).

І рівень:
1. Яка країна під час війни вперше застосувала танки:
а) Великобританія; б) Франція; в) Німеччина? ( 0,5 б)

2. Коли закінчилася війна:
а) 11 листопада 1918 р.; б) 6 квітня 1917 р.; в) 1 серпня 1919 р.? ( 0,5 б)

3. Приводом до початку Першої світової війни стало убивство ерцгерцога Франца - Фердінанда у Сараєві:
а) так; б) ні. ( 0,5 б)

4. На проведенні "твердої" політики стосовно австро-німецького блоку у 1914 р. наполягав ...
а) президент Франції Пуанкаре; б) прем'єр-міністр Великої Британії Ллойд-Джордж; в) президент США Вільсон. ( 0,5 б )

5. Визначте, яка країна у 1900 р. розробила воєнний план, в якому вперше передбачалося створення командування фронтами:
а) Німеччина; б) Велика Британія; в) Франція; г) Росія. ( 0,5 б)

6. Які країни першими вступили у війну?
а) Росія та Німеччина; б) Франція та Німеччина; в) Австро-Угорщина та Сербія. ( 0,5 б)

ІІ рівень:
7. Хто такі: - Г. Принцип; А. Шліффен?( 1 б)

8. Назвіть  події та їхні дати, які пов’язані із назвами:
- Іпр;
- р. Сомма;
- «Брусиловський прорив»;
- Компьєнський ліс? (2 б)

ІІІ рівень:
9. Розкрийте причини Першої світової війни та цілі воюючих держав. (3 б)

IV рівень:
10. Які підсумки війни справили на вас найбільше враження? Чому? ( 3 б)


Тема: Західні демократії.
Всесвітня історія. 10 клас

І рівень:

1. Керівником першого лейбористського уряду у Великій Британії був:
а) В. Черчілль;   б) Н. Чемберлен;   в) Р. Макдональд.(0,5б)

2.
Період економічної стабілізації:
а) 1922 -1927 рр.;   б) 1923 -1928 рр.;   в) 1924 -1929 рр.(0,5б)

3. Французькі фашисти спробували захопити владу в 1934 р.:
а) так; б) ні. (0,5б)

4. У лютому 1918 р. у Великій Британії було проведено чергову реформу ...
а) фінансової системи; б) законодавства; в) виборчого права.(0,5б)

5. Визначте, на вугільні запаси якої території розповсюджувалося право Франції до 1935 р.:
а) Ельзасу; б) Саару; в) Рейнської області; г) Померанії. (0,5б)

6. Які партії були найбільш впливовими у Франції після Першої світової війни:
а) республіканська і радикальна; б) консервативна і ліберальна; в) республіканська і демократична; г) християнська і соціалістична.(0,5б)

ІІ рівень:
7. Розставте події у хронологічній послідовності, вказавши їхні дати:
а) прийняття ХІХ поправки до Конституції США, якою було надано виборчі права жінкам (_____р.);
б) одержання Південною Ірландією статусу домініону Великої Британії (_____р.);
в) початок діяльності уряду Народного фронту (_____р.).(1,5б)

8. Поясніть поняття й терміни:
- проспериті;
- народний фронт;
- „новий курс”; .(1,5б)

ІІІ рівень:
9. Розкрийте суть політики „нового курсу” Ф. Рузвельта.(1,5б)
10. Порівняйте політику консервативних і лейбористських урядів Великої Британії, виділивши спільне й відмінне. (1,5б)

IV рівень:
11. Поясніть, чому фашистам не вдалося захопити владу у 30-х роках у Франції? У чому особливість французького фашизму?(3б)
 
 

Тема: Країни Азії, Африки та Латинської Америки
Всесвітня історія. 10 клас

І рівень:
1. Палестинська проблема є наслідком конфлікту:
а) арабів і турків;  б) турків та євреїв;  в) євреїв та арабів.

2.Яка подія позначається назвою “соляний похід”?
а) повстання;  б) кампанія непокори.

3. Президент Туреччини Кемаль узяв собі прізвище:
а) Младотюрк;  б) Ататюрк;  в) Утутюрк.

ІІ рівень:
4. Розкрийте зміст понять: - Гоміндан, кампанія громадянської непокори , меморандум Танака.

5. Випишіть з наведеного переліку китайських політичних діячів: 
Реза-шах,  Монтегю, Ататюрк, Варгас, Сен Катаяма, Дж. Неру, Сунь Ятсен, Танака, М. Ганді, Мао Цзедун, Чан Кайші.

ІІІ рівень:
6. Назвіть особливості соціально-економічного та політичного розвитку країн Латинської Америки у зазначений період?

7.
Заповніть пропуски в тексті.
     2 листопада 19__ р. була прийнята декларація ___________________ . Згідно з нею Палестина проголошувалася _____________ територією ________________________________________ .

IV рівень:
8. ”Колонізаторська політика в країнах Африки принесла більше користі, аніж шкоди.” Чи погоджуєтеся ви з цим твердженням? Відповідь аргументуйте.
 

Теги: тести
Рейтинг: 0 Голосов: 0 33836 переглядів

Немає коментарів. Ваш буде першим!