Основним засобом передачі знань на початковому етапі є, звичайно ,слово вчителя, тому процес слухання і повторення інакомовних фраз за вчителем чи аудіозаписом - основний вид роботи на початковому етапі навчання іноземної мови. Отже мовлення вчителя повинне бути чітким,в міру повільним, виразним, емоційним і динамічним.
Аудіювання є дуже важливим видом мовленнєвої діяльності на початковому етапі навчання іноземної мови, адже через слухання учень вивчає інтонацію, звуки, ритм іноземної мови. Розвиток аудіативних умінь розпочинається з перших уроків. Щоб діти правильно вимовляли звуки потрібно знайомити їх з положенням язика у ротовій порожнині. Він повинен бути злегка піднятим і дотикатися до піднебіння . Дуже корисно познайомити на цьому уроці учнів з "Казкою про язичок" (підручник "Англійська для малюків " авторів І.О.Шишкової та М.Є.Вербовської ). Казка написана в цікавій формі, з поясненням правильної вимови того чи іншого звука. На наступних уроках діти ознайомлюються з новим звуком, вправляються у правильній його вимові, а потім тренують вимову звуку у римівці ,вірші,скоромовці,пісні.
Гра з англійської мови у початковій школі