Навчальні предмети

Інформатика — місток між предметами

17 вересня 2015 - Олексій Євланов

 

 

 

 

 

Усе у світі взаємопов'язане: спеціалісти на усіх континентах працюють разом на межі різних наук. Часто те чи інше відкриття стає результатом пошуку одразу в кілької наукових галузях. А от у школі ми штучно розділяємо навчальні дисципліни і рідко розкриваємо дітям міжпредметні зв'язки. Тому в них формується неповна картина навколишнього світу. Але тільки цілісний світогляд, сприйняття довкілля як єдиної системи в усіх її взаємозв'язках є передумовою справді екологічної, природодоцільної поведінки і діяльності людини.

Завантажити

Файли до статті:

article512_1.zip | 1645,64 Kб | Завантажено: 44 разів
Рейтинг: 0 Голосов: 0 823 перегляду

Немає коментарів. Ваш буде першим!