№
з/п
|
Зміст навчального матеріалу
|
Дата
|
Прим.
|
1.
|
Вступ . Елементарна інформаційна культура. Види інформації (словесна, графічна, предметна). Співвіднесення видів інформації з напрямами професійної діяльності. Виготовлення закладки в книжку.
|
|
|
2.
|
Елементи технічної графіки. Куб, конус. Розміри геометричних тіл для побудови креслень їх розгорток. Креслення розгортки куба, конуса.
|
|
|
3.
|
Елементи технічної графіки. Виготовлення іграшок із паперу і картону на основі розгорток куба, конуса.
|
|
|
4.
|
Елементи технічної графіки. Виготовлення кубиків.
|
|
|
5.
|
Людина і природа. Світ професій «людина – природа». Мета і умови праці у професіях «людина – природа». Виготовлення сюжетної аплікації про світ професій «людина – природа».
|
|
|
6.
|
Робота з рослинними матеріалами. Відображення рослинних форм у композиціях. Способи компонування рослинних форм. Виготовлення аплікації з листя, трав, квітів.
|
|
|
7.
|
Робота з рослинними матеріалами. Ікебана як мистецтво компонування рослинних форм. Ікебани висячі, настінні, настільні. Виготовлення ікебани.
|
|
|
8.
|
Пропорції і пластика живих істот. Стилізація форм істот у графічних і предметно пластичних зображеннях. Виготовлення об’ємних фігурок живих істот із природного матеріалу.
|
|
|
9.
|
Пропорції і пластика живих істот. Макетування сюжетних композицій із об’ємних природних форм.
|
|
|
10.
|
Підсумкове заняття за розділом. Колективне навчально-ігрове проектування виробів з урахуванням опрацьованих тем розділу: створення довільної композиції з площинних та об’ємних виробів з природного матеріалу.
|
|
|
11.
|
Я сам та інші люди. Світ професій «людина – людина». Мета і умови праці у професіях «людина – людина». Виготовлення емблеми або вітальної листівки для людей світу професій «людина – людина».
|
|
|
12.
|
Культура зовнішності людини. Одяг фахівців різних професій. Залежність професійного одягу від мети і умов праці. Виготовлення аплікації зразків професійного одягу.
|
|
|
13.
|
Культура зовнішності людини. Робота з голкою. Пришивання ґудзиків.
|
|
|
14.
|
Святкові костюми міфологічних персонажів. Особливості художнього оздоблення костюмів Діда Мороза, Снігурки. Проектування костюмів для міфологічних святкових персонажів.
|
|
|
15.
|
Подарунки та сувеніри до новорічних свят. Конструктивні особливості різних матеріалів. Народні повір’я про магічну силу різдвяних прикрас. Виготовлення ялинкових і різдвяних іграшок та прикрас з різних матеріалів.
|
|
|
16.
|
Підсумкове заняття за тематикою розділу «Я сам та інші люди». Колективна творча робота: оформлення класної кімнати до новорічного свята.
|
|
|
17.
|
Людина і знаки інформації. Світ професій "людина – знакові системи". Мета і умови праці у професіях типу "людина і знаки інформації". Колективне виготовлення стіннівки "Світ професій "Людина – знакові системи".
|
|
|
18.
|
Умовні знаки передачі інформації. Давні і сучасні засоби
передачі інформації. Макетування сучасних інформаційних пристроїв (мобільного телефону, комп’ютера). |
|
|
19.
|
Умовні знаки передачі інформації. Поліграфія. Реклама.
Виготовлення власної визитівки, бейджика тощо. |
|
|
20.
|
Підсумкове заняття за тематикою розділу "Людина і знаки
інформації". Колективна творча робота: розробка рекламних плакатів, упаковок, цукеркових обгорток за власним задумом. |
|
|
21.
|
Людина і техніка. Світ професій "людина – техніка". Мета і умови праці у
професіях типу "людина і техніка". Види техніки. Колективне виготовлення стіннівки "Машини – помічники людини". |
|
|
22.
|
Технічні конструкції. Вітчизняне машинобудування: сучасні
технічні конструкції і їх ретроаналоги. Виготовлення іграшкового парашута за малюнком. |
|
|
23.
|
Технічні конструкції. Загальне поняття про винахідництво і
раціоналізаторство. Конструювання макета іграшкового планера за зразком. |
|
|
24.
|
Робота з технічними конструкторами. Технологія монтажу
моделей і макетів. Монтаж моделей машин і механізмів із деталей конструкторів за зразком. |
|
|
25.
|
Робота з технічними конструкторами. Передача руху в машинах
і механізмах. Види передачі руху. Конструювання за технічними умовами. |
|
|
26.
|
Робота з технічними конструкторами. Реконструювання із
внесенням змін у графічні зображення і технічні умови інструкцій. |
|
|
27.
|
Підсумкове заняття за тематикою розділу "Людина і техніка".
Колективне конструювання транспортних засобів за власним задумом. |
|
|
28.
|
Людина і художнє довкілля. Світ професій "людина – художні образи". Мета і умови праці у
професіях типу "людина і художні образи". Виготовлення портрету, пейзажу, панно тощо з використанням різних матеріалів (в коробці з-під цукерок). |
|
|
29.
|
Архітектурне макетування. Макетування будівельних споруд, їх
стилі. Виготовлення макета будинку з картонної коробки або інших конструкційних матеріалів. |
|
|
30.
|
Архітектурне макетування. Традиційні споруди і знаряддя праці
селянського господарства. Складання будівельної споруди на основі розгортки, прикрашання стін мозаїкою. |
|
|
31.
|
Художні техніки декоративно-ужиткового мистецтва.
Український етнодизайн. Сучасні і традиційні види художньої праці. Тренувальні вправи з вишивання на клаптиках тканини та канві. |
|
|
32.
|
Художні техніки декоративно-ужиткового мистецтва.
Вишивання і в’язання як види української народної творчості. Створення геометричних орнаментів для вишивок, перенесення малюнків на тканину. |
|
|
33.
|
Художні техніки декоративно-ужиткового мистецтва.
Виготовлення ковдри у техніці "клаптикової графіки". |
|
|
34.
|
Підсумкове заняття за тематикою розділу "Людина і художнє
довкілля". Колективне конструювання виробів для відтворення давнього українського побуту. |
|
|
35.
|
Підсумок за рік.
|
|
|
Немає коментарів. Ваш буде першим!