Календарне планування

Календарний план. Трудове навчання. 3 клас.

2 вересня 2010 - Мусикапа

Трудове навчання

(1год/тиждень)
 
з/п
Зміст навчального матеріалу
Дата
Прим.
1.
Вступ . Елементарна інформаційна культура. Види інформації (словесна, графічна, предметна). Співвіднесення видів інформації з напрямами професійної діяльності. Виготовлення закладки в книжку.
 
 
2.
Елементи технічної графіки. Куб, конус. Розміри геометричних тіл для побудови креслень їх розгорток. Креслення розгортки куба, конуса.
 
 
3.
Елементи технічної графіки. Виготовлення іграшок із паперу і картону на основі розгорток куба, конуса.
 
 
4.
Елементи технічної графіки. Виготовлення кубиків.
 
 
5.
Людина і природа. Світ професій «людина – природа». Мета і умови праці у професіях «людина – природа». Виготовлення сюжетної аплікації про світ професій «людина – природа».
 
 
6.
Робота з рослинними матеріалами. Відображення рослинних форм у композиціях. Способи компонування рослинних форм. Виготовлення аплікації з листя, трав, квітів.
 
 
7.
Робота з рослинними матеріалами. Ікебана як мистецтво компонування рослинних форм. Ікебани висячі, настінні, настільні. Виготовлення ікебани.
 
 
8.
Пропорції і пластика живих істот. Стилізація форм істот у графічних і предметно пластичних зображеннях. Виготовлення об’ємних фігурок живих істот із природного матеріалу.
 
 
9.
Пропорції і пластика живих істот. Макетування сюжетних композицій із об’ємних природних форм.
 
 
10.
Підсумкове заняття за розділом. Колективне навчально-ігрове проектування виробів з урахуванням опрацьованих тем розділу: створення довільної композиції з площинних та об’ємних виробів з природного матеріалу.
 
 
11.
Я сам та інші люди. Світ професій «людина – людина». Мета і умови праці у професіях «людина – людина». Виготовлення емблеми або вітальної листівки для людей світу професій «людина – людина».
 
 
12.
Культура зовнішності людини. Одяг фахівців різних професій. Залежність професійного одягу від мети і умов праці. Виготовлення аплікації зразків професійного одягу.
 
 
13.
Культура зовнішності людини. Робота з голкою. Пришивання ґудзиків.
 
 
14.
Святкові костюми міфологічних персонажів. Особливості художнього оздоблення костюмів Діда Мороза, Снігурки. Проектування костюмів для міфологічних святкових персонажів.
 
 
15.
Подарунки та сувеніри до новорічних свят. Конструктивні особливості різних матеріалів. Народні повір’я про магічну силу різдвяних прикрас. Виготовлення ялинкових і різдвяних іграшок та прикрас з різних матеріалів.
 
 
16.
Підсумкове заняття за тематикою розділу «Я сам та інші люди». Колективна творча робота: оформлення класної кімнати до новорічного свята.
 
 
17.
Людина і знаки інформації. Світ професій "людина – знакові системи". Мета і умови праці у професіях типу "людина і знаки інформації". Колективне виготовлення стіннівки "Світ професій "Людина – знакові системи".
 
 
18.
Умовні знаки передачі інформації. Давні і сучасні засоби
передачі інформації. Макетування сучасних інформаційних
пристроїв (мобільного телефону, комп’ютера).
 
 
19.
Умовні знаки передачі інформації. Поліграфія. Реклама.
Виготовлення власної визитівки, бейджика тощо.
 
 
20.
Підсумкове заняття за тематикою розділу "Людина і знаки
інформації". Колективна творча робота: розробка рекламних
плакатів, упаковок, цукеркових обгорток за власним задумом.
 
 
21.
Людина і техніка. Світ професій "людина – техніка". Мета і умови праці у
професіях типу "людина і техніка". Види техніки. Колективне
виготовлення стіннівки "Машини – помічники людини".
 
 
22.
Технічні конструкції. Вітчизняне машинобудування: сучасні
технічні конструкції і їх ретроаналоги. Виготовлення іграшкового
парашута за малюнком.
 
 
23.
Технічні конструкції. Загальне поняття про винахідництво і
раціоналізаторство. Конструювання макета іграшкового планера за
зразком.
 
 
24.
Робота з технічними конструкторами. Технологія монтажу
моделей і макетів. Монтаж моделей машин і механізмів із
деталей конструкторів за зразком.
 
 
25.
Робота з технічними конструкторами. Передача руху в машинах
і механізмах. Види передачі руху. Конструювання за технічними
умовами.
 
 
26.
Робота з технічними конструкторами. Реконструювання із
внесенням змін у графічні зображення і технічні умови інструкцій.
 
 
27.
Підсумкове заняття за тематикою розділу "Людина і техніка".
Колективне конструювання транспортних засобів за власним
задумом.
 
 
28.
Людина і художнє довкілля. Світ професій "людина – художні образи". Мета і умови праці у
професіях типу "людина і художні образи". Виготовлення
портрету, пейзажу, панно тощо з використанням різних матеріалів
(в коробці з-під цукерок).
 
 
29.
Архітектурне макетування. Макетування будівельних споруд, їх
стилі. Виготовлення макета будинку з картонної коробки або
інших конструкційних матеріалів.
 
 
30.
Архітектурне макетування. Традиційні споруди і знаряддя праці
селянського господарства. Складання будівельної споруди на
основі розгортки, прикрашання стін мозаїкою.
 
 
31.
Художні техніки декоративно-ужиткового мистецтва.
Український етнодизайн. Сучасні і традиційні види художньої
праці. Тренувальні вправи з вишивання на клаптиках тканини та
канві.
 
 
32.
Художні техніки декоративно-ужиткового мистецтва.
Вишивання і в’язання як види української народної творчості.
Створення геометричних орнаментів для вишивок, перенесення
малюнків на тканину.
 
 
33.
Художні техніки декоративно-ужиткового мистецтва.
Виготовлення ковдри у техніці "клаптикової графіки".
 
 
34.
Підсумкове заняття за тематикою розділу "Людина і художнє
довкілля". Колективне конструювання виробів для відтворення
давнього українського побуту.
 
 
35.
Підсумок за рік.
 
 
 

 

Файли до статті:

article89_1.doc | 73,5 Kб | Завантажено: 2898 разів
Рейтинг: 0 Голосов: 0 23928 переглядів

Немає коментарів. Ваш буде першим!