№ з/п
|
Зміст навчального матеріалу
|
Дата
|
Прим.
|
||
І семестр
|
|
||||
Вступ. Види творчої праці (3 год)
|
|
||||
1
|
Розподіл праці в суспільстві. Художня, технічна і наукова
творчість.
Практична робота: оригамі як вид творчої праці. Виготовлення
виробів способом оригамі (на вибір)
|
|
|
||
2
|
Практична робота.
Колективне виготовлення колекції «Види наперу»
|
|
|
||
3
|
Творча робота.
Створення композицій на картоні з різних видів паперу
|
|
|
||
Елементарна графіка(1год)
|
|
||||
4
|
Лінії креслення: розмірна, виносна, основна. Вимірювання і розмітка лінійкою, кутником, начерки від руки простих форм. Практична робота.
Розмічання і вирізання з картону геометричних фігур, конструювання з них силуетних споруд і машин; виконання начерків виробів простої форми
|
|
|
||
Людина і природа. Світ професій «Людина — природа» (1 год)
|
|
||||
5
|
Знаряддя та предмети праці у професії «Людина — природа»; рослинні форми у природі. Практична робота. Заготівля й зберігання природних матеріалів (екскурсія в природу)
|
|
|
||
Аплікація з рослинних форм (3 год)
|
|
||||
6
|
Види аплікацій: предметна, сюжетна, декоративна.
Практична робота.
Створення предметних аплікацій з рослинних форм
|
|
|
||
7
|
Поняття про орнамент. Послідовність складання орнаменту.
Практична робота.
Створення орнаментів з рослинних форм
|
|
|
||
8
|
Практична робота.
Створення сюжетних композицій з природних матеріалів
|
|
|
||
Конструювання об’ємних виробів з природних форм (2 год)
|
|
||||
9
|
Виділення основних і другорядних деталей у запланованому
зображенні. Послідовність з’єднання деталей.
Практична робота.
Конструювання з природних форм фігурок людей, тварин, дерев
|
|
|
||
10
|
Практична робота.
Створення макету діаграмної композиції з природних
матеріалів
|
|
|
||
Робота з пластичними матеріалами (3 год)
|
|
||||
11
|
Матеріали, інструменти, пристосування для роботи
з пластичними матеріалами.
Практична робота.
Відтворення руху реальних тварин
|
|
|
||
12
|
Практична робота. Ліплення фантастичних істот
|
|
|
||
13
|
Творча робота.
Колективне створення композиції з фантастичними істотами.
Тематичне оцінювання
|
|
|
||
Я сам та інші люди
|
|
||||
Подарунки та сувеніри до новорічних свят (2 год)
|
|
||||
14
|
Навчально-ігрове проектування новорічних іграшок з паперу
і картону.
Практична робота.
Конструювання новорічних іграшок на основі паперових
і картонних геометричних фігур
|
|
|
||
15
|
Практична робота.
Виготовлення прикрас для новорічного інтер’єру способом
нанизування гірлянд
|
|
|
||
Світ професій «Людина — людина» (1 год)
|
|
||||
16
|
Знаряддя та предмети праці у професіях типу «Людина — людина».
Практична робота. Створення емблем світу професій «Людина *-’ людина» або екскурсія на їхні робочі місця
|
|
|
||
ІІ семестр
|
|
||||
Виготовлення виробів з ниток (2 год)
|
|
||||
17
|
Види ниток залежно від їх призначення; способи з’єднання ниток між собою.
Практична робота. Плетіння в три нитки. Виготовлення декоративних прикрас, закладок тощо
|
|
|
||
18
|
Практична робота. Аплікація з ниток
|
|
|
||
Дитяча творчість за тематикою розділу
|
|
||||
19
|
Колективна творча робота на вибір. Тематичне оцінювання
|
|
|
||
Людина і знаки інформації. Світ професій «Людина — знакові системи» (1 год)
|
|
||||
20
|
Засоби і предмети праці у професіях типу «Людина — знаки інформації».
Практична робота. Створення емблем світу професій «Людина — знакові системи» або екскурсія на їхні робочі місця
|
|
|
||
Умовні знаки передачі інформації (1 год)
|
|
||||
21
|
Словесна й графічна інформація у рекламних плакатах. Матеріали, інструменти, пристосування для оформлення реклам. Практична робота.
Макетування рекламного щита для продовольчої продукції або виготовлення макетів дорожніх знаків свого населеного пункту
|
|
|
||
Сюжетні букви-малюнки (1 год)
|
|
||||
22
|
«Оживлення» букв у малюнках і виробах: букви-птахи, букви-звірі. Практична робота.
Колективна розробка декоративних і сюжетних букв; макетування букв з різних матеріалів
|
|
|
||
Стильова єдність графічних зображень у колективній композиції (1 год)
|
|
||||
23
|
Практична робота.
Виготовлення рекламного колажу з готової поліграфічної
продукції
|
|
|
||
Людина і техніка. Світ професій «Людина і техніка» (1 год)
|
|
||||
24
|
Засоби та предмети праці у професіях типу «Людина і техніка».
Практична робота.
Створення емблем світу професій «Людина — техніка» або
екскурсія на їхні робочі місця. Виготовлення іграшкового лото
«Професії»
|
|
|
||
Технічні конструкції (2 год)
|
|
||||
25
|
Сучасні технічні форми. Матеріали, інструменти, пристосування для макетування транспортної техніки. Практична робота.
Колективна розробка діаграмних макетів міського пейзажу із зображенням найпростіших транспортних засобів
|
|
|
||
26
|
Навчально-ігрове проектування транспортних засобів
із картону, сірникових коробок.
Практична робота.
Конструювання із сірникових коробок найпростіших
транспортних засобів за малюнком та власним задумом
|
|
|
||
Робота з технічними конструкторами (2 год)
|
|
||||
27
|
Технологічні й транспортні конструкції.
Практична робота.
Моделювання транспортної техніки з деталей технічних
конструкторів за технічними умовами та подібністю
|
|
|
||
28
|
Навчально-ігрове проектування з використанням інструкцій
металевих конструкторів.
Практична робота.
Створення колективного діаграмного макету з використанням
технічних моделей
|
|
|
||
Дитяча творчість за тематикою розділу «Людина і техніка» (1 год)
|
|
||||
29
|
Практична робота.
Колективне оформлення технічних конструкцій та їх природних аналогів у діаграмному макеті. Тематичне оцінювання
|
|
|
||
Людина і художпє довкілля. Світ професій «Людина — художні образи» (1 год)
|
|
||||
30
|
Засоби і предмети праці у професіях «Людина — художні образи». Практична робота.
Створення емблем світу професій «Людина — художні образи» або екскурсія на їхні робочі місця; виготовлення комплектів пазлів з листівок
|
|
|
||
Писанкарство як мистецтво художнього розпису (1 год)
|
|
||||
31
|
Види писанок, способи їх художнього оформлення. Практична робота.
Аналіз зразків писанкового розпису. Розмічання й розпис площинних та об’ємних макетів яєць
|
|
|
||
Художні техніки декоративно-ужиткового мистецтва (1 год)
|
|
||||
32
|
Види й художні техніки пластичних мистецтв. Навчально-ігрове проектування українських витинанок. Матеріали, інструменти і пристосування для витинанок. Практична робота.
Проектування одинарних і стрічкових витинанок. Виготовлення рушника технікою витинанки
|
|
|
||
Художня вишивка в українському побуті (2 год)
|
|
||||
33
|
Види художніх швів. Оздоблювальні шви на рушниках
і серветках.
Практична робота.
Виготовлення серветок з бахромою і вишивкою.
Шов «голку вперед»
|
|
|
||
34
|
Традиційні художні образи місцевих вишивок.
Практична робота.
Оздоблення краю серветки швом «через край».
Вишивання за контуром предметних малюнків швом «голку
назад»
|
|
|
||
Дитяча творчість за тематикою розділу «Людина і художнє довкілля» (1 год)
|
|
||||
35
|
Колективна творча робота: макетування предметів побуту з різних матеріалів. Тематичне оцінювання
|
|
|
Немає коментарів. Ваш буде першим!