№
|
Зміст навчального матеріалу
|
Дата
|
Прим.
|
|
І семестр
|
|
|
1
|
Людина та її здоров’я Здоров’я та його ознаки.
|
|
|
2
|
Щоденне піклування про своє здоров’я.
|
|
|
3
|
Здоров’я і хвороби.
|
|
|
4
|
Фізична складова здоров’я Як росте і розвивається людина.
Практична робота. Визначення зросту і маси тіла. |
|
|
5
|
Розпорядок дня учнів і його вплив на здоров’я. Практична робота. Оволодіння самомасажем вух, носа; гімнастика для очей.
|
|
|
6
|
Ознаки правильної постави. Робоче місце учня.
|
|
|
7
|
Охайність і особиста гігієна першокласників: як правильно умиватися, купатися, доглядати за зубами.
|
|
|
8
|
Охайність і особиста гігієна першокласників: як правильно доглядати за вухами, носом та очима. Практична робота. Удосконалення навичок догляду за порожниною рота, руками, волоссям.
|
|
|
9
|
Роль харчування для здоров’я.
|
|
|
10
|
Рух і здоров’я. Рухливі ігри для цілеспрямованого тренування певних груп м’язів.
|
|
|
11
|
Загартовування учнів; засвоєння елементарних правил приймання повітряних і сонячних ванн, купання у водоймах тощо.
|
|
|
12
|
Соціальна складова здоров’я . Цінність життя і здоров’я. Повага до себе та інших людей. Особливості поведінки хлопчика і дівчинки. Практична робота. Обговорення ситуацій поведінки. Розігрування діалогів знайомства.
|
|
|
13
|
Право дитини на здоров’я. Як звертатися за порадою та допомогою щодо здоров’я.
|
|
|
14
|
Піклування про здоров’я в сім’ї. Доброзичливі та турботливі стосунки між членами родини. Вибір друзів, уміння товаришувати і спілкуватися у класі та сім’ї.
|
|
|
15
|
Наодинці вдома.
|
|
|
16
|
Небезпека від вогню.
|
|
|
|
ІІ семестр
|
|
|
17
|
Безпечний відпочинок.
|
|
|
18
|
Небезпека від газу.
Практична робота. Засвоєння алгоритму дії в екстремальній ситуації. |
|
|
19
|
Небезпека від води.
Практична робота. Засвоєння алгоритму дії в екстремальній ситуації. |
|
|
20
|
Небезпека отруєння.
|
|
|
21
|
Безпека в ліфті. Обережно: незнайомці.
|
|
|
22
|
Безпека в школі.
|
|
|
23
|
Безпека на дорозі.
Практична робота за малюнками підручника: де проїзна частина, бордюр, перехід, перехрестя. |
|
|
24
|
Безпека на дорозі.
|
|
|
25
|
Як безпечно дійти до школи.
Практична робота. Відпрацювання алгоритму дій переходу проїзної частини дороги, на якій немає світлофора. |
|
|
26
|
Екскурсія «Безпечний маршрут «Дім – школа».
|
|
|
27
|
Ти – пасажир.
Практична робота. Аналіз змісту малюнків підручника. Обговорення правил очікування транспортного засобу, посадки і підготовки до виходу. |
|
|
28
|
Ти – пасажир.
Практична робота. Правила переходу проїзної частини дороги після виходу з транспорту тощо. Культура поведінки в салоні транспортного засобу. |
|
|
29
|
Відпочинок у лісі, біля водойм.
|
|
|
30
|
Психічна й духовна складові здоров’я . Твої відчуття.
|
|
|
31
|
Настрій і здоров’я.
Практична робота. Розпізнавання настрою за виразами облич, які зображено на малюнках. |
|
|
32
|
Правила спілкування з однолітками, дорослими людьми, членами своєї родини.
|
|
|
33
|
Узагальнення правил збереження здоров’я та загартування.
|
|
|
34
|
Підсумковий урок за розділами курсу „Основи здоров’я”.
|
|
|
Немає коментарів. Ваш буде першим!