№
|
Дата
|
Зміст навчального матеріалу
|
Примітки
|
1.
|
|
Предмет і слово. Слова – назви предметів.
|
|
2.
|
|
Обведення малюнків за пунктиром. Штрихування.
|
|
3.
|
|
Слова – назви дій.
|
|
4.
|
|
Написання прямих горизонтальних ліній. Штрихування.
|
|
5.
|
|
Слова, що називають ознаки предметів.
|
|
6.
|
|
Написання прямих похилих ліній. Обведення за пунктиром.
|
|
7.
|
|
Повторення про слова – назви предметів, дій, ознак. Узагальнення назв. Правила дорожнього руху. Як треба переходити дорогу.
|
|
8.
|
|
Написання прямих похилих ліній. Обведення за пунктиром.
|
|
9.
|
|
Практичне ознайомлення з реченням.
|
|
10.
|
|
Написання прямих похилих ліній з заокругленням внизу.
|
|
11.
|
|
Слова, що служать для зв’язку слів у реченні.
|
|
12.
|
|
Написання прямих похилих ліній з заокругленням вгорі.
|
|
13.
|
|
Звуки немовні і звуки мовлення. Голосні і приголосні звуки позначення їх умовними знаками.
|
|
14.
|
|
Написання прямих похилих ліній з заокругленням вгорі і внизу.
|
|
15.
|
|
Тверді і м’які приголосні звуки, умовне позначення їх у звуковій моделі.
|
|
16.
|
|
Написання похилих ліній з заокругленням внизу у поєднанні.
|
|
17.
|
|
Пом’якшені приголосні звуки.
|
|
18.
|
|
Написання правих півовалів. Обведення малюнків за пунктиром.
|
|
19.
|
|
Поділ слова на склади.
|
|
20.
|
|
Написання овалів у поєднанні. Обведення за пунктиром.
|
|
21.
|
|
Підсумковий урок. Повторення вивченого про звуки, склад, наголос.
|
|
22.
|
|
Написання ліній з петлею вгорі і внизу. Обведення за пунктиром.
|
|
23.
|
|
Звук [а]. Буква А а. Знак оклику. Закріплення правил руху на вулицях великого міста.
|
|
24.
|
|
Написання малої букви а. Написання великої букви А.
|
|
25.
|
|
Звук [о]. Буква О о.
|
|
26.
|
|
Написання малої букви о. Написання великої букви О.
|
|
27.
|
|
Звук [у]. Буква У у.
|
|
28.
|
|
Написання малої букви у. Написання великої букви У.
|
|
29.
|
|
Звук [е]. Буква Е е. Практичне ознайомлення із словами – синонімами ( без вживання терміна).
|
|
30.
|
|
Написання малої букви е. Написання великої букви Е.
Повторення вивчених букв.
|
|
31.
|
|
Звук [и]. Буква и.
|
|
32.
|
|
Написання букви и та буквосполучень з нею.
|
|
33.
|
|
Звук [і]. Буква І і.
|
|
34.
|
|
Написання малої букви і. Написання великої букви І.
|
|
35.
|
|
Звук [м]. Позначення його буквою М м (ем).
|
|
36.
|
|
Написання малої букви м. Написання великої букви М.
|
|
37.
|
|
Звуки [н], [н′]. Позначення їх буквою Н н (ен).
|
|
38.
|
|
Написання малої букви н. Написання великої букви Н.
|
|
39.
|
|
Звуки [с], [с′]. Позначення їх буквою С с (ес). Ознайомлення з логічним наголосом.
|
|
40.
|
|
Написання малої букви с. Написання великої букви С.
|
|
41.
|
|
Повторення вивченого про звуки і букви. Режим дня.
|
|
42.
|
|
Написання слів і речень з вивченими буквами.
|
|
43.
|
|
Звуки [л], [л′]. Позначення їх буквою Л л (ел).
|
|
44.
|
|
Написання малої букви л. Написання великої букви Л.
|
|
45.
|
|
Звук [к]. Позначення його буквою К к (ка).
|
|
46.
|
|
Написання малої букви к. Написання великої букви К.
|
|
47.
|
|
Написання слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованих речень.
|
|
48.
|
|
Звуки [р], [р′]. Позначення їх буквою Р р (ер).
|
|
49.
|
|
Написання малої букви р. Написання великої букви Р.
|
|
50.
|
|
Звуки [т], [т′]. Позначення їх буквою Т т (те).
|
|
51.
|
|
Написання малої букви т. Написання великої букви Т.
Написання слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованих речень.
|
|
52.
|
|
Звук [п]. Позначення його буквою П п (пе).
|
|
53.
|
|
Написання малої букви п. Написання великої букви П.
|
|
54.
|
|
Звук [в]. Позначення його буквою В в (ве).
|
|
55.
|
|
Написання малої букви в. Написання великої букви В.
|
|
56.
|
|
Звук [ш]. Позначення його буквою Ш ш (ша).
|
|
57.
|
|
Написання малкої букви ш. Написання великої букви Ш.
|
|
58.
|
|
Повторення вивчених букв. Вправи на виразне читання. Логічний наголос.
|
|
59.
|
|
Написання слів і речень з вивченими буквами. Списування з друкованого тексту.
|
|
60.
|
|
Звуки [д], [д′]. Позначення їх буквою Дд (де).
|
|
61.
|
|
Написання малої букви д. Написання великої букви Д.
|
|
62.
|
|
Звуки [з], [з′]. Позначення їх буквою З з (зе).
|
|
63
|
|
Написання маленької букви з. Написання великої букви З.
|
|
.64.
|
|
Звук [й]. Позначення його буквою Й й (йот).
|
|
65.
|
|
Написання букв Й, й.
|
|
66.
|
|
Читання слів із буквосполученням йо.
|
|
67.
|
|
Написання слів і речень з вивченими буквами. Списування речень.
|
|
68.
|
|
Читання слів з вивченими буквами. Закріплення знань про букву „йот” та буквосполучення йо.
|
|
69.
|
|
Письмо слів, словосполучень і речень під диктовку.
|
|
70.
|
|
Буква ь (м’який знак). Позначення м’яким знаком м’якості приголосних.
|
|
71.
|
|
Написання слів і речень з ь. Списування друкованих речень.
|
|
72.
|
|
Закріплення вживання м’якого знака на письмі. Буквосполучення ьо.
|
|
73.
|
|
Написання слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованих речень.
|
|
74.
|
|
Звуки [дз], [дз′]. Позначення їх буквосполученням дз.
|
|
75.
|
|
Написання слів і речень з буквосполученням дз.
|
|
76.
|
|
Повторення вивченого. Читання слів із буквосполученнями йо, ьо, дз.
|
|
77.
|
|
Написання слів і речень з вивченими буквами. Списування друкованого тексту.
|
|
78.
|
|
Буква я. Позначення буквою Я я звуків [йа].
|
|
79.
|
|
Написання маленької букви я. Письмо словосполучень і речень
|
|
80.
|
|
Позначення буквою я м’якості попереднього приголосного та звука [а] .
|
|
81.
|
|
Написання великої букви Я. Письмо словосполучень і речень.
|
|
82.
|
|
Буква Ї ї. Позначення буквою Ї ї звукосполучення [йі].
|
|
83.
|
|
Написання маленької букви ї. Написання великої букви Ї.
|
|
84.
|
|
Буква Ю ю. Позначення буквою Ю ю звукосполучення [йу].
|
|
85.
|
|
Написання маленької букви ю. Написання великої букви Ю.
|
|
86.
|
|
Позначення м’якості приголосного та звука [у] буквою ю.
|
|
87.
|
|
Списування з друкованого тексту. Словотворчі вправи
|
|
88.
|
|
Буква Є є. Позначення буквою Є є злиття звуків [йе] і м’якості приголосних та звука [е].
|
|
89.
|
|
Написання малої букви є. Написання великої букви Є.
|
|
90.
|
|
Звук [б]. Позначення його буквою Б б (бе).
|
|
91.
|
|
Написання малої букви б. Написання великої букви Б.
|
|
92.
|
|
Апостроф. Читання слів з апострофом.
|
|
93.
|
|
Написання слів з апострофом. Списування з друкованого тексту. Словотворчі вправи.
|
|
94.
|
|
Звук [ж]. Позначення його буквою Ж ж (же).
|
|
95.
|
|
Написання малої букви ж. Написання великої букви Ж.
|
|
96.
|
|
Звук [дж]. Позначення звука [дж] буквосполученням дж.
|
|
97.
|
|
Написання речень з буквосполученням дж. Списування з друкованого тексту.
|
|
98.
|
|
Звуки [ц], [ц′]. Позначення їх буквою Ц ц (це).
|
|
99.
|
|
Написання малої букви ц. Написання великої букви Ц.
|
|
100.
|
|
Звук [г]. Позначення його буквою Г г (ге).
|
|
101.
|
|
Написання малої букви г. Написання великої букви Г.
|
|
102.
|
|
Звук [ч]. Позначення його буквою Ч ч (че).
|
|
103.
|
|
Написання малої букви ч. Написання великої букви Ч.
Написання слів і речень з вивченими буквами. Списування з друкованого тексту.
|
|
104.
|
|
Звук [х]. Позначення його буквою Х х (ха).
|
|
105.
|
|
Написання малої букви х. Написання великої букви Х.
|
|
106.
|
|
Звук [ґ]. Позначення звука [ґ] буквою Ґ ґ (ґе).
|
|
107.
|
|
Написання малої букви ґ. Написання великої букви Ґ.
|
|
108.
|
|
Звуки [шч]. Позначення їх буквою Щ щ (ща).
|
|
109.
|
|
Написання малої букви щ. Написання великої букви Щ.
|
|
110.
|
|
Читання слів з подвоєними приголосними.
|
|
111.
|
|
Написання слів з подвоєними приголосними.
|
|
112.
|
|
Звук [ф]. Позначення його буквою Ф ф (еф).
|
|
113.
|
|
Написання малої букви ф. Написання великої букви Ф.
|
|
114.
|
|
Повторення вивченого про голосні і приголосні звуки та букви, що їх позначають.
|
|
115.
|
|
Списування з друкованого тексту. Відновлення деформованих речень.
|
|
116.
|
|
Вимова голосних звуків в українській мові.
|
|
117.
|
|
Письмо слів і речень під диктовку.
|
|
118.
|
|
Вимова голосних [е] та [и] в ненаголошеному складі.
|
|
119.
|
|
Написання слів з ненаголошеними е та и.
|
|
120.
|
|
Практичні вправи на перевірку ненаголошених голосних у корені слів.
|
|
121.
|
|
Написання слів з ненаголошеними голосними у коренях слів.
|
|
122.
|
|
Позначення твердих і м’яких приголосних на письмі. Диктант.
|
|
123.
|
|
Письмо слів з апострофом. Письмо апострофа на верхній рядковій лініі (початок з крапки).
|
|
124.
|
|
Алфавіт. Читання (за бажанням – заучування напам’ять) українського алфавіту.
|
|
125.
|
|
Списування рукописного алфавіту, поєднання букв у зошиті без друкованої основи. Читання алфавіту
|
|
126.
|
|
Тарас Григорович Шевченко- великий український поет. Читання уривків віршів поета.
|
|
127.
|
|
Письмо пунктyаційних знаків. Наведення і списування рукопис-ного тексту. Письмо в зошиті без друкованої основи. Диктант односкладових слів.
|
|
128.
|
|
Читання уривків віршів Т.Г.Шевченка.
Виконання творчих письмових завдань.
|
|
129.
|
|
Письмо в зошиті без друкованоі основи. Списування з дошки рукописних складів з першого прочитання кожного: -ней, шай-, ков-, -ник, пер-, тре-, напі-, стео
|
|
130.
|
|
Леся Украінка - велика українська поетеса. Інтонаційне читання (заучування напам’ять) вірша «Вишеньки». Робота з книжкою віршів Лесі Українки для дітей
Виканання творчих завдань.
|
|
131.
|
|
Виконання творчих письмових вправ. Письмо в зошиті без друко-ваної основи. Списування з дошки двоскладових рукописних слів з першого прочитання кожного: шахи, тато, сини, сонце, річка, казка, пишний, смачний. Складання речення з одним із них (на вибір)
|
|
132.
|
|
Михайло Коцюбинський. Казка «Про двох цапків». Робота здитячою книжкою.
|
|
133.
|
|
Списування з букваря загадок у зошит без друкованої основи. Вправи на складання великих літер з розрізнених елементів
Напівголосний самодиктант.
|
|
134.
|
|
Оповідання «Перо і олівець».
Завершення роботи з букварем. Робота з дитячою книжкою.
|
|
135.
|
|
Списування з букваря самостійно обраного тексту. Письмо в рядку пунктуаційних знаків.
|
|
136.
|
|
Підсумковий урок. Свято Букваря.
|
|
Немає коментарів. Ваш буде першим!