№ з/п
|
Зміст навчального матеріалу
|
Сторінка підручника, № завдання
|
Дата
|
Прим.
|
||||
І семестр
|
||||||||
Повторення матеріалу
|
|
|
||||||
1
|
Десяток. Лічба в межах 20. Повторення таблиць додавання й віднімання чисел 2 і 3. Поняття «вартість монет». Розв’язування простих задач
|
С. 3-4
№1-4
|
|
|
||||
2
|
Утворення чисел другого десятка, їх назви. Лічба у межах 20. Повторення таблиць додавання й віднімання чисел 4 і 5. Задачі на знаходження суми. Складання задач за малюнками
|
С. 4-6
№5-15
|
|
|
||||
3
|
Сантиметр. Дециметр. Вимірювання довжини відрізків. Креслення відрізків
|
С. 6-7 № 16-24
|
|
|
||||
4
|
Назви компонентів дій додавання й віднімання. Таблиці додавання й віднімання чисел 6 і 7. Порівняння довжин відрізків. Доба і тиждень
|
С. 7-8 № 25-33
|
|
|
||||
5
|
Переставна властивість додавання. Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць
|
С. 8-Ю № 34-42
|
|
|
||||
6
|
Вартість. Одиниці вартості — гривня, копійка. Розв’язування прикладів і задач
|
С. 10-11 № 43-48
|
|
|
||||
7
|
Зв’язок додавання й віднімання. Вправи
на засвоєння таблиць додавання й віднімання
у межах 10. Задачі на знаходження суми та остачі
|
С. 11-12 № 49-57
|
|
|
||||
8
|
Додавання частинами. Повторення таблиць віднімання у межах 10. Складання задач на різницеве порівняння
|
С. 12-14 № 58-64
|
|
|
||||
9
|
Додавання частинами. Порівняння виразу і числа. Задачі на знаходження суми та остачі
|
С.14-15 № 65-71
|
|
|
||||
10
|
Рік і місяці. Письмова нумерація чисел 11-20. Записування чисел під диктовку. Додавання й віднімання виду 19 + 1, 19 - 1, 19 - 9, 10 - 10. Складання й розв’язування задач
|
С.15-16 № 72-80
|
|
|
||||
Таблиці додавання й віднімання чисел. Задачі на дві дії. Дужки
|
||||||||
11
|
Таблиці додавання й віднімання числа 2 з переходом через десяток. Вимірювання й креслення відрізків. Задачі на знаходження невідомого доданка
|
С.17-18 № 81-88
|
|
|
||||
12
|
Таблиці додавання й віднімання числа 3 з переходом через десяток. Відрізки та ламані лінії. Довжина ламаної
|
С. 18-20 № 89-96
|
|
|
||||
13
|
Таблиці додавання й віднімання числа 4 з переходом через десяток. Вимірювання довжини ламаної лінії. Задачі на знаходження суми та остачі
|
С.20-21 № 97-105
|
|
|
||||
14
|
Вирази зі змінною. Позначення змінної буквою. Розв’язування і порівняння простих задач
|
С.22-23 №106-113
|
|
|
||||
15
|
Таблиці додавання й віднімання числа 5 з переходом через десяток. Вирази зі змінною. Підготовка до ознайомлення зі складеною задачею
|
С.23-24 № 141-122
|
|
|
||||
16
|
Вправи та задач і на засвоєння таблиць додавання й віднімання чисел 2-5. Многокутник та його елементи
|
С. 25-26 № 123-132
|
|
|
||||
17
|
Таблиці додавання й віднімання числа 6 з переходом через десяток. Прості задачі, в яких використовується поняття «стільки ж»
|
С. 26-28 № 133-140
|
|
|
||||
18
|
Таблиці додавання й віднімання числа 7 з переходом через десяток. Складання й розв’язування задач за схематичним записом їх умови. Знаходження невідомого доданка
|
С.28-29 № 141-148
|
|
|
||||
19
|
Вправи на засвоєння пройдених випадків додавання й віднімання. Задачі на знаходження суми. Творча робота над задачею. (Розгляд двох задач, які мають спільну частину умови)
|
С.29-30 № 149-155
|
|
|
||||
20
|
Таблиці додавання й віднімання числа 8 з переходом через десяток. Задачі на знаходження невідомого зменшувального. Вимірювання довжини ламаної лінії
|
С.31-32 № 156-163
|
|
|
||||
21
|
Задачі на дві дії (ознайомлення).
Знаходження значень виразів з буквеними даними
|
С.32-34 №164-170
|
|
|
||||
22
|
Таблиці додавання й віднімання числа 9 з переходом через десяток. Периметр чотирикутника. Розв’язування задач за даним планом
|
С.34-36
№171-177
|
|
|
||||
23
|
Розв’язування задач за планом. Вправи
на засвоєння таблиць додавання й віднімання
|
С.36-37 № 178-184
|
|
|
||||
24
|
Периметр трикутника. Розв’язування задач двома способами (ознайомлення)
|
С.37-39 № 185-190
|
|
|
||||
25
|
Вирази з дужками. Порядок виконання дій у виразах, що містять дужки. Задачі на дві дії
|
С.39-41
№191-198
|
|
|
||||
26
|
Знаходження значень виразів з дужками. Розв’язування задач на дві дії
|
С. 41-42 № 199-208
|
|
|
||||
27
|
Тематичне оцінювання (контрольна робота, тестування, усне опитування)
|
|
|
|
||||
Нумерація чисел від 21 до 100
|
||||||||
28
|
Утворення і назви чисел від 21 до 39. Розв’язування складених задач
|
С. 43-44 № 209-218
|
|
|
||||
29
|
Утворення і назви чисел від 40 до 89. Знаходження значень виразів, що містять дужки. Розв’язування складених задач
|
С.45-46 № 219-229
|
|
|
||||
ЗО
|
Утворення і назви чисел від 90 до 100. Складання виразів на дві дії за текстовою умовою
|
С.46-48 № 230-239
|
|
|
||||
31
|
Лічба десятками. Утворення чисел з десятків та одиниць. Творча робота над задачею
|
С.48-49 № 240-247
|
|
|
||||
32
|
Порівняння чисел і виразів із застосуванням знаків «більше», «менше». Сантиметр, дециметр, метр. Вимірювання метром
|
С.49-51 № 248-255
|
|
|
||||
33
|
Письмова нумерація чисел першої сотні: читання чисел, записаних у нумераційній таблиці. Порівняння виразів і числа. Знаходження значень виразів на дві дії
|
С.51-52 № 256-263
|
|
|
||||
34
|
Письмова нумерація; запис чисел у нумераційну таблицю. Таблиця чисел першої сотні. Визначення числа десятків у двоцифровому числі. Порівняння чисел
|
С.53-55 № 264-272
|
|
|
||||
35
|
Письмова нумерація: запис чисел під диктовку. Знаходження значень виразів та їх порівняння
|
С. 55-56 № 273-279
|
|
|
||||
36
|
Читання, запис і порівняння чисел. Одноцифрові і двоцифрові числа. Попереднє й наступне число до даного. Додавання й віднімання одиниці. Ознайомлення з гривнею
|
С. 56-57 № 280-289
|
|
|
||||
37
|
Випадки додавання й віднімання, пов’язані з нумерацією. Кут. Кути многокутника. Творча робота над задачею
|
С.57-58 № 290-299
|
|
|
||||
38
|
Закріплення випадків додавання й віднімання, пов’язаних з нумерацією чисел. Види кутів. Прямий кут. Задачі на знаходження третього доданка
|
С.58-59 №300-306
|
|
|
||||
39
|
Додавання й віднімання розрядних чисел другого розряду (круглих десятків). Розв’язування простих і складених задач
|
С. 60 №307-314
|
|
|
||||
40
|
Розв’язування прикладів і задач на додавання й віднімання круглих десятків. Задачі на знаходження третього доданка. Складання виразів за текстовою умовою. Творча робота над задачею
|
С. 60-61 №315-322
|
|
|
||||
41
|
Прямокутник. Задачі на знаходження третього доданка. Знаходження числових значень буквених виразів. Календар. Час. Одиниці часу — доба, місяць, рік
|
С.61-62 № 323-330
|
|
|
||||
42
|
Розв’язування задач на дві дії складанням виразу (ознайомлення). Повторення пройденого
|
С. 63 №331-334
|
|
|
||||
43
|
Година і хвилина. Знаходження числових значень буквених виразів. Задачі на знаходження третього доданка
|
С.64
№ 335-341
|
|
|
||||
44
|
Повторення й закріплення вивченого
|
|
|
|
||||
45
|
Тематичне оцінювання (контрольна робота, тестування, усне опитування)
|
|
|
|
||||
Усне додавання й віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток
|
||||||||
46
|
Додавання й віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Загальний випадок. Різні задачі на дві дії
|
С.65-66 № 342-350
|
|
|
||||
47
|
Додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Задачі, які двічі містять відношення «на... більше» («менше»). Поняття «довжина» і «ширина» прямокутника
|
С.66-67 №2 351-358
|
|
|
||||
48
|
Застосування загального правила додавання двоцифрових чисел до випадку обчислень виду: 50-30,54 + 3.
Виконання учнями короткого запису задачі у зошиті. Порівняння довжин відрізків
|
С.67-68 № 359-366
|
|
|
||||
49
|
Застосування загального правила додавання двоцифрових чисел до обчислень виду: 20 + 47, 2 + 47. Розв’язування задач складанням виразу
|
С.68-69 № 367-374
|
|
|
||||
50
|
Квадрат. Периметр квадрата. Застосування різних способів знаходження суми двоцифрових чисел
|
С.69-70 № 375-382
|
|
|
||||
51
|
Числові вирази (термін). Складання задач за розв’язком
|
С. 71
№ 383-387
|
|
|
||||
52
|
Віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток (загальний випадок)
|
С. 72
№ 388-392
|
|
|
||||
53
|
Віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток (закріплення). Задачі на дві дії, в яких потрібно результат першої дії порівняти з одним із даних задачі
|
С.72-73 № 393-399
|
|
|
||||
54
|
Застосування загального правила віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток до обчислень виду: 79 - 40, 79 - 4. Складання задач за малюнками
|
С.73-74 № 400-407
|
|
|
||||
55
|
Закріплення пройденого. Побудова квадрата на папері у клітинку. Знаходження периметра квадрата
|
С.74-75 №408-413
|
|
|
||||
56
|
Задачі на знаходження невідомого від’ємника. Закріплення пройденого
|
С.75-76 №414-424
|
|
|
||||
57
|
Тематичне оцінювання (контрольна робота, тестування, усне опитування)
|
|
|
|
||||
Письмове додавання й віднімання двоцифрових чисел
|
||||||||
58
|
Письмове додавання двоцифрових чисел. Розв’язування простих і складених задач
|
С.77-78 № 425-430
|
|
|
||||
59
|
Письмове додавання двоцифрових чисел. Задачі на знаходження третього доданка. Творча робота над задачею
|
С.78-79 №431-438
|
|
|
||||
60
|
Коротка форма коментування письмового додавання. Складання задач на дві дії за даним виразом. Творча робота над задачею
|
С. 79
№ 439-446
|
|
|
||||
61
|
Письмове віднімання двоцифрових чисел. Розв’язування складених задач
|
С. 80
№447-452
|
|
|
||||
62
|
Коротка форма коментування письмового віднімання двоцифрових чисел. Розв’язування простих і складених задач
|
С.81-82 № 453-460
|
|
|
||||
63
|
Письмове додавання й віднімання двоцифрових чисел (закріплення). Задачі на збільшення (зменшення) суми двох чисел на кілька одиниць. Вирази зі змінною
|
С.82-83 №461-468
|
|
|
||||
64
|
Тематичне оцінювання (контрольна робота, тестування, усне опитування)
|
|
|
|
||||
65
|
Підсумковий урок за семестр
|
|
|
|
||||
ІІ семестр
|
||||||||
Усне додавання й віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток
|
||||||||
66
|
Додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток (загальний випадок). Розв’язування й порівняння простих і складених задач
|
С.85-86
№ 478-487
|
|
|
||||
67
|
Застосування прийомів усного додавання двоцифрових чисел у процесі розв’язування задач і прикладів. Вирази зі змінною
|
С. 86-87 № 488-494
|
|
|
||||
68
|
Додавання виду 38 + 4. Розв’язування задач двома способами
|
С. 87-88 № 495-503
|
|
|
||||
69
|
Додавання виду 76 + 4. Задачі на дві дії .
|
С.88-89 № 504-511
|
|
|
||||
70
|
Додавання виду 38 + 52. Задача, яка включає рух назустріч один одному
|
С.89-90 №512-520
|
|
|
||||
71
|
Усне віднімання виду 40 - 8. Використання шкали лінійки для знаходження результатів віднімання
|
С.90-91 № 521-529
|
|
|
||||
72
|
Закріплення прийомів віднімання чисел виду 40 - 8. Порівняння виразу і числа. Складання задач заданим виразом (складання задач за даним розв’язанням)
|
С. 92
№ 530-536
|
|
|
||||
73
|
Віднімання виду 53 - 8. Творча робота над задачею
|
С. 93
№ 537-544
|
|
|
||||
75
|
Закріплення прийомів загального випадку віднімання двоцифрових чисел. Творча робота над задачею
|
С.95-96 № 555-559
|
|
|
||||
76
|
Віднімання виду 50-34. Складання задачі за даним.її розв’язанням
|
С.96-97 № 560-567
|
|
|
||||
77
|
Усне та письмове додавання й віднімання двоцифрових чисел (закріплення). Складання задач за коротким записом
|
С.97-98 № 568-575
|
|
|
||||
78
|
Закріплення вивченого. Розв’язання прикладів і задач
|
С.98-99 № 576-582
|
|
|
||||
79
|
Тематичне оцінювання (контрольна робота, тестування, усне опитування)
|
|
|
|
||||
Арифметичні дії множення й ділення
|
||||||||
80
|
Множення (ознайомлення). Знак множення. Заміна прикладів на додавання прикладами на множення і прикладів на множення прикладами на додавання
|
С. 100-101 № 583-590
|
|
|
||||
81
|
Читання прикладів на множення. Назви компонентів та результату дії множення. Задачі на множення
|
С. 102-103 № 591-600
|
|
|
||||
82
|
Складання таблиць на множення числа 2. Задачі на множення
|
С. 103-104 № 601-608
|
|
|
||||
83
|
Порівняння виразів, які містять табличні випадки множення числа 2. Розв’язування задач на множення
|
С. 105-106 №609-617
|
|
|
||||
84
|
Знаходження значень виразів на дві дії рівного ступеня. Задачі на множення
|
С. 106-107 № 618-628
|
|
|
||||
85
|
Задачі на дві дії різного ступеня. Знаходження значень виразів. Циліндр. Конус
|
С.107-108 № 629-635
|
|
|
||||
86
|
Задачі на дві дії різного ступеня. Знаходження значень виразів на дві дії рівного ступеня. Переставна властивість множення
|
С.108-109 № 636-642
|
|
|
||||
87
|
Ділення (ознайомлення). Знак ділення. Назви компонентів та результату дії ділення
|
С.109-110 №
|
|
|
||||
88
|
Зв’язок дій множення і ділення. Складання прикладів на ділення з прикладу на множення
|
С.111-112 Л’ь 650-657
|
|
|
||||
89
|
Складання таблиці ділення на 2
|
С.112-113 № 658-633
|
|
|
||||
90
|
Застосування таблиці ділення на 2 для розв’язування задач на ділення на рівні частини і ділення на вміщення. Порівняння задач на ділення
|
С.113-114 № 664-669
|
|
|
||||
91
|
Назви чисел при діленні. Прості та складені задачі на застосування дії ділення
|
С.114-115 № 670-679
|
|
|
||||
92
|
Розв’язування прикладів і задач на застосування таблиці ділення на 2
|
С.116-117 № 680-689
|
|
|
||||
93
|
Складання виразів з дужками. Розв’язування задач за планом
|
С.117-118 Л^ 690-697
|
|
|
||||
94
|
Складання таблиці множення числа 3. Пояснення даного розв’язання задачі
|
С. 118-119 № 698-705
|
|
|
||||
95
|
Вправи і задачі на застосування й заучування таблиці множення числа 3. Розгляд задачі у різному її формулюванні
|
С. 119-120 № 707-714
|
|
|
||||
96
|
Коло і круг. Центр і радіус. Розв’язування прикладів і задач на пройдені випадки арифметичних дій. Порівняння задачі на множення і задачі на додавання
|
С.120-122 № 715-722
|
|
|
||||
97
|
Вирази з дужками на дії різного ступеня. Вправи на заучування таблиці множення числа 3. Пояснення даного розв’язання задачі. Розв’язування задач за планом
|
С.122-123 № 723-729
|
|
|
||||
98
|
Складання виразів з дужками за текстовим формулюванням. Взаємозв’язок дій множення та ділення (повторення). Творча робота над задачею
|
С. 123-124 № 730-737
|
|
|
||||
99
|
Самостійна робота. Повторення й закріплення вивченого
|
|
|
|
||||
100
|
Розв’язування прикладів і задач на дві дії різного ступеня. Творча робота над задачею
|
С. 124-125 № 738-745
|
|
|
||||
101
|
Складання таблиці ділення на 3
|
С. 126-127 № 749-754
|
|
|
||||
102
|
Розв’язування прикладів і задач на застосування таблиці ділення на 3. Розв’язування й порівняння задач на ділення на рівні частини та на вміщення
|
С. 127 №755-761
|
|
|
||||
103
|
Розв’язування прикладів і задач на пройдені випадки арифметичних дій. Вирази на 2 і 3 дії, знаходження їхніх значень. Робота над математичними термінами. Творча робота над задачею
|
С.128-129 № 762-771
|
|
|
||||
104
|
Розв’язування задач на дві дії різних ступенів. Знаходження значень буквених виразів
|
С. 129-130
№ 772-779
|
|
|
||||
105
|
Повторення таблиць множення чисел 2 і 3. Складання задач заданим виразом. Розв’язування задач на ділення
|
С. 130-131 Л’ь 780-787
|
|
|
||||
106
|
Повторення таблиці ділення на 3. Розв’язування задач на ділення на три дії за даним планом
|
С. 131-132 № 788-796
|
|
|
||||
107
|
Тематичне оцінювання (контрольна робота, тестування, усне опитування)
|
|
|
|
||||
108
|
Складання таблиці множення числа 4
|
С.132-133 № 797-804
|
|
|
||||
109
|
Вправи і задачі на застосування і заучування таблиці множення числа 4. Творча робота над задачею
|
С.133-134 № 805-812
|
|
|
||||
110
|
Засвоєння таблиці множення числа 4. Задачі на дві дії, які включають знаходження зменшуваного. Зв’язок множення й ділення
|
С.135-136 № 813-818
|
|
|
||||
643-649
|
|
|
||||||
111
|
Складання таблиці ділення на 4. Застосування таблиці для знаходження значень виразів і розв’язування задач
|
С. 136-137 № 819-827
|
|
|
||||
112
|
Засвоєння таблиці ділення на 4. Знаходження значень виразів з буквеними компонентами. Знаходження сторони квадрата за даним периметром
|
С.137-138 № 828-834
|
|
|
||||
113
|
Засвоєння таблиці множення числа 4 і ділення на 4. Розв’язування задач на дві дії різних ступенів. Складання задачі за її розв’язанням
|
С. 138
№ 835-842
|
|
|
||||
114
|
Половина, третина, чверть, п’ята частина числа (ознайомлення). Дії з іменованими числами
|
С. 139-140 № 843-852
|
|
|
||||
115
|
Складання таблиці множення числа 5. Застосування таблиці для знаходження значень виразів і розв’язування задач. Знаходження значень виразів, в яких одна і та сама буква зустрічається двічі
|
С. 140-142 № 853-863
|
|
|
||||
116
|
Розв’язування задач, що включають збільшення або зменшення числа в кілька разів. Вправи на засвоєння таблиці множення числа 5
|
С. 142-144 № 864-873
|
|
|
||||
117
|
Вправи на закріплення таблиці множення числа 5. Розв’язування простих задач на збільшення та зменшення числа в кілька разів. Ознайомлення із задачею на дві дії, яка включає зменшення числа у кілька разів
|
С.144-145 № 874-879
|
|
|
||||
118
|
Таблиці ділення на 5. Прості і складені задачі, які включають ділення на 5. Задачі на дві дії, які включають збільшення або зменшення в кілька разів
|
С.145-146 № 880-888
|
|
|
||||
119
|
Знаходження значень виразів, які включають ділення на 5. Складені задачі, які включають збільшення або зменшення суми в кілька разів
|
С.146-147 № 889-896
|
|
|
||||
120
|
Порядок виконання дій одного ступеня і різних ступенів
|
С. 147-148 № 897-903
|
|
|
||||
121
|
Застосування порядку виконання арифметичних дій. Задачі на дві дії, які вміщують збільшення (зменшення) числа в кілька разів
|
С.148-149 № 904-914
|
|
|
||||
122
|
Тематичне оцінювання (контрольна робота, тестування, усне опитування)
|
|
|
|
||||
Повторення в кінці року
|
||||||||
123
|
Усна і письмова нумерація чисел першої сотні. Випадки додавання й віднімання, пов’язані з нумерацією
|
С.150-151 №915-921
|
|
|
||||
124
|
Додавання й віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Розв’язування задачі на три дії
|
С. 151
№ 922-926
|
|
|
||||
125
|
Додавання й віднімання одноцифрових чисел з переходом через десяток (табличні випадки)
|
С. 152
№ 927-932
|
|
|
||||
126
|
Додавання й віднімання виду: 57 + 3, ЗО - 4
|
С. 152-153 № 933-940
|
|
|
||||
127
|
Додавання й віднімання виду: 47 + 8, 62 - 5
|
С. 153-154 N° 941-947
|
|
|
||||
128
|
Перевірка дій додавання, віднімання. Письмове додавання й віднімання двоцифрових чисел
|
С. 154-155 № 948-954
|
|
|
||||
129
|
Додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток. Складання задач за виразом
|
С. 155-156 № 955-959
|
|
|
||||
130
|
Віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд
|
С. 156
№ 960-965
|
|
|
||||
131
|
Таблиці множення й ділення на 2. Розв’язування задач
|
С. 157
№ 966 972
|
|
|
||||
132
|
Таблиці множення й ділення на 3. Розв’язування задач
|
С.157-158 № 973-978
|
|
|
||||
133
|
Таблиці множення й ділення на 4. Розв’язування задач
|
С. 157
№ 966-972
|
|
|
||||
134
|
Таблиці множення й ділення На 5. Розв’язування задач
|
С.157-158 № 973-978
|
|
|
||||
135
|
Частини. Зв’язок ділення й множення. Розв’язування задач
|
С. 158-159 № 979-987
|
|
|
||||
136
|
Тематичне оцінювання (контрольна робота, тестування, усне опитування)
|
|
|
|
||||
137
|
Повторення й закріплення вивченого
|
|
|
|
||||
138
|
Повторення й закріплення вивченого
|
|
|
|
||||
139
|
Повторення й закріплення вивченого
|
|
|
|
||||
140
|
Підсумковий урок за рік
|
|
|
|
Немає коментарів. Ваш буде першим!