Календарне планування

Календарний план. Я і Україна. Природознавство. 3 клас.

2 вересня 2010 - Мусикапа

Я і Україна. Природознавство

з/п
Тема
Дата
Прим.
1
Що таке природа. Якою буває природа. Цінність природи для людей (С. 74-76)
 
 
2
Явища природи. Охорона природи. Практич. робота (С.76-79 )
 
 
3 - 4
Тіла. Речовини. Молекули. Екскурсія в природу   (С.79-81 )
 
 
5
Різноманітність природи рідного краю. Сонячне світло і тепло (С.82-83)
 
 
6
Повітря навколо нас. Властивості повітря  (С.86-89)
 
 
7
З чого складається повітря. Збережемо повітря чистим. Тематичний бал   (С.89-91 )
 
 
8
Без води немає життя. Властивості води – рідини  (С.91-93 )
 
 
9
Вода – розчинник. Перетворення води  (С.93-95 )
 
 
10
Кругообіг води в природі. Вода має бути чистою  (С.96-98 )
 
 
11
Що таке гірські породи. Як гірські породи утворилися в природі. Екскурсія  (С.98-99 )
 
 
12
Що таке корисні копалини. Гірські породи потребують охорони (С.99-101 )
 
 
13
Що таке грунт. З чого складається грунт (С.101-103 )
 
 
14
Як утворюється грунт. Охорона грунту. Практична робота. Висаджування дерев і кущів (С.103-105 )
 
 
15
Зелене дерево землі. Як розрізняють рослини (С.105-107)
 
 
16
Рослини – живі організми. Тематичний бал (С.107-111)
 
 
ІІ СЕМЕСТР
17
 Якими бувають дерева, кущі, трав’янисті рослини (С.111-115)
 
 
18
 Різноманітність рослин у природі. Екскурсія  (С.115-120)
 
 
19
 Як виростити нову рослину з насінини. Як виростити рослину без насіння (С.120-125)
 
 
20
 Навколишнє середовище (довкілля) рослин. Як рослини пристосувалися до різних умов навколиш. середовища . Практична робота. Збирання плодів і насіння для підгодовування птахів взимку (С.126-131)
 
 
21
 Тварини в природі. Як розрізняють тварин. Тварини – живі організми(С.131-133)
 
 
22
 Різноманітність тварин у природі (С.133-138)
 
 
23
 Як живляться тварини. Ланцюги живлення  (С.138-140)
 
 
24
 Як розмножуються тварини (С.140-144)
 
 
25
 Навколишнє середовище (довкілля) тварин. Як тварини пристосовувалися до різних умов навколишнього середовища. Практична робота. Підгодовування тварин. Пристосування тварин до різних умов навколишнього середовища (С.145-149)
 
 
26
 Охорона рослин і тварин. Тематичний бал (С.149-150)
 
 
27
 Гриби. Екскурсія в природу. Різноманітність грибів у природі (С.150-153)
 
 
   28
 Дроб’янки. Бактерії (С.153-154)
 
 
29
 Людина – частина природи. Організм людини. Шкіра – захисник організму. Бережи шкіру (С.154-157)
 
 
30
 Скелет – опора тіла людини. Як людина рухається (С.157-161)
 
 
31
 Як відбувається живлення людини. Бережи органи травлення (С.161-164)
 
 
32
 Для чого і як людина дихає. Бережи органи дихання (С.164-166)
 
 
33
 Для чого людині органи кровообігу. Бережи органи кровообігу. Практична робота. Визначення пульсу, розміщення органів кровообігу. (С.166-168)
 
 
34
 Мозок і нерви. Як людина сприймає. Тематич. бал (С.168-172)
 
 
35
 У природі все взаємопов’язане. Практична робота. (С.172-173) Підсумковий урок за рік.
 
 
 
Файли до статті:

article90_1.doc | 77,5 Kб | Завантажено: 2164 разів
Рейтинг: 0 Голосов: 0 19305 переглядів

Немає коментарів. Ваш буде першим!