№ з/п
|
Тема
|
Дата
|
Прим.
|
||
1
|
Що таке природа. Якою буває природа. Цінність природи для людей (С. 74-76)
|
|
|
||
2
|
Явища природи. Охорона природи. Практич. робота (С.76-79 )
|
|
|
||
3 - 4
|
Тіла. Речовини. Молекули. Екскурсія в природу (С.79-81 )
|
|
|
||
5
|
Різноманітність природи рідного краю. Сонячне світло і тепло (С.82-83)
|
|
|
||
6
|
Повітря навколо нас. Властивості повітря (С.86-89)
|
|
|
||
7
|
З чого складається повітря. Збережемо повітря чистим. Тематичний бал (С.89-91 )
|
|
|
||
8
|
Без води немає життя. Властивості води – рідини (С.91-93 )
|
|
|
||
9
|
Вода – розчинник. Перетворення води (С.93-95 )
|
|
|
||
10
|
Кругообіг води в природі. Вода має бути чистою (С.96-98 )
|
|
|
||
11
|
Що таке гірські породи. Як гірські породи утворилися в природі. Екскурсія (С.98-99 )
|
|
|
||
12
|
Що таке корисні копалини. Гірські породи потребують охорони (С.99-101 )
|
|
|
||
13
|
Що таке грунт. З чого складається грунт (С.101-103 )
|
|
|
||
14
|
Як утворюється грунт. Охорона грунту. Практична робота. Висаджування дерев і кущів (С.103-105 )
|
|
|
||
15
|
Зелене дерево землі. Як розрізняють рослини (С.105-107)
|
|
|
||
16
|
Рослини – живі організми. Тематичний бал (С.107-111)
|
|
|
||
ІІ СЕМЕСТР
|
|||||
17
|
Якими бувають дерева, кущі, трав’янисті рослини (С.111-115)
|
|
|
||
18
|
Різноманітність рослин у природі. Екскурсія (С.115-120)
|
|
|
||
19
|
Як виростити нову рослину з насінини. Як виростити рослину без насіння (С.120-125)
|
|
|
||
20
|
Навколишнє середовище (довкілля) рослин. Як рослини пристосувалися до різних умов навколиш. середовища . Практична робота. Збирання плодів і насіння для підгодовування птахів взимку (С.126-131)
|
|
|
||
21
|
Тварини в природі. Як розрізняють тварин. Тварини – живі організми(С.131-133)
|
|
|
||
22
|
Різноманітність тварин у природі (С.133-138)
|
|
|
||
23
|
Як живляться тварини. Ланцюги живлення (С.138-140)
|
|
|
||
24
|
Як розмножуються тварини (С.140-144)
|
|
|
||
25
|
Навколишнє середовище (довкілля) тварин. Як тварини пристосовувалися до різних умов навколишнього середовища. Практична робота. Підгодовування тварин. Пристосування тварин до різних умов навколишнього середовища (С.145-149)
|
|
|
||
26
|
Охорона рослин і тварин. Тематичний бал (С.149-150)
|
|
|
||
27
|
Гриби. Екскурсія в природу. Різноманітність грибів у природі (С.150-153)
|
|
|
||
28
|
Дроб’янки. Бактерії (С.153-154)
|
|
|
||
29
|
Людина – частина природи. Організм людини. Шкіра – захисник організму. Бережи шкіру (С.154-157)
|
|
|
||
30
|
Скелет – опора тіла людини. Як людина рухається (С.157-161)
|
|
|
||
31
|
Як відбувається живлення людини. Бережи органи травлення (С.161-164)
|
|
|
||
32
|
Для чого і як людина дихає. Бережи органи дихання (С.164-166)
|
|
|
||
33
|
Для чого людині органи кровообігу. Бережи органи кровообігу. Практична робота. Визначення пульсу, розміщення органів кровообігу. (С.166-168)
|
|
|
||
34
|
Мозок і нерви. Як людина сприймає. Тематич. бал (С.168-172)
|
|
|
||
35
|
У природі все взаємопов’язане. Практична робота. (С.172-173) Підсумковий урок за рік.
|
|
|
Немає коментарів. Ваш буде першим!