№
з/п
|
Зміст навчального матеріалу
|
Сторінка підручника
|
Дата
|
Прим.
|
|
І семестр
|
|
||||
Про тебе самого (4 год)
|
|
||||
1
|
Людина — частина живої природи. Народження людини та її розвиток. Необхідні умови для життя людини. Неповторність кожної людини
|
|
|
|
|
2
|
Учись учитися. Правила для учнів. Колективне вироблення правил для учнів (правила співпраці, гри, участі в громадських справах)
|
|
|
|
|
3
|
Про охайність. Про трудолюбивих і лінивих. Українські народні казки про ці риси характеру .
|
|
|
|
|
4
|
Практична робота. Підготовка виставки власних досягнень «Я сам»
|
|
|
|
|
Родина, рідня, рід (4 год)
|
|
||||
5
|
Про родовід. Старовинні речі свого роду. З’ясування імен свого роду. Взаємні обов’язки батьків і дітей
|
|
|
|
|
6
|
Професії батьків. Важливість їхньої праці для інших. Традиційна сімейна мораль українців
|
|
|
|
|
7
|
Збереження національних особливостей у сучасному побуті, в одязі, в їжі, у проведенні свят
|
|
|
|
|
8
|
Практична робота.
Складання родовідного дерева своєї сім’ї
|
|
|
|
|
Людина серед людей (4 год)
|
|
||||
9
|
Культура спілкування з ровесниками й дорослими людьми; культура мовлення; слова мовного етикету. Традиційні погляди на поведінку дівчаток і хлопчиків
|
|
|
|
|
10
|
Дослідження значення слів правило — право — закон. Ознайомлення з правами громадян, окремими правами дитини, її обов’язками, з правопорушеннями, що поширені серед дітей, відповідальністю за них
|
|
|
|
|
11
|
Основний Закон держави.
Ознайомлення з деякими статтями Конституції України, які гарантують захист прав людини, з Конвенцією ООН про права дитини
|
|
|
|
|
12
|
Практична робота.
Моделювання поведінки в різних ситуаціях
(в гостях, у читальні, в музеї тощо)
|
|
|
|
|
Природа навколо нас (4 год)
|
|
||||
13
|
Нежива й жива природа. Сонце — джерело світла і тепла. Тінь. Спостереження за тінню від предметів (на вибір) уранці, в полудень, перед заходом сонця
|
|
|
|
|
14
|
Термометр. Будова термометра. Вимірювання та записування температури. Правила безпеки під час користування термометром
|
|
|
|
|
15
|
Рослини. Зовнішня будова рослин. Дерева, кущі, трав’янисті рослини
|
|
|
|
|
16
|
Практична робота.
Визначення за істотними ознаками груп рослин
|
|
|
|
|
ІІ семестр
|
|
||||
17
|
Дикорослі і культурні рослини. Розповсюдження плодів і насіння в природі. Практична робота: збирання насіння для підгодівлі птахів узимку
|
|
|
|
|
18
|
Охорона рослин. Рослини з Червоної книги України
|
|
|
|
|
19
|
Тварини: комахи, птахи, звірі та інші групи тварин (риби, земноводні, плазуни)
|
|
|
|
|
20
|
Дикі і свійські тварини. Травоїдні, хижі і всеїдні тварини. Ланцюги живлення
|
|
|
|
|
21
|
Практична робота.
Визначення за істотними ознаками груп тварин
|
|
|
|
|
22
|
Охорона тварин. Тварини з Червоної книги України
|
|
|
|
|
23
|
Пори року (осінь, зима, весна, літо). Сезонні зміни в неживій природі, їх причини. Сніг і лід. Дослідження: дослідити властивості снігу і льоду
|
|
|
|
|
24
|
Сезонні зміни в житті рослин, тварин, господарській діяльності людини. Чим вони зумовлені
|
|
|
|
|
25
|
Екскурсія в природу: сезонні спостереження за природою й господарською діяльністю людини
|
|
|
|
|
26
|
Охорона природи — неодмінна умова її збереження. Народна мудрість про природу, пори року
|
|
|
|
|
27
|
Практична робота.
Виготовлення Червоної книги своєї місцевості
|
|
|
|
|
Твій рідний край (4 год)
|
|
||||
28
|
Походження назви конкретного населеного пункту. Місцеві назви кутків, балок, підвищень, річок, лісів, гайків. Найбільші міста краю
|
|
|
|
|
29
|
Історичні пам’ятки місцевості і краю. Видатні постаті, які народилися і діяли в краї
|
|
|
|
|
30
|
Що вирощують і виготовляють в рідному краї. Ремесла, якими володіли українці. Український побут і звичаї. Особливості народного костюма
|
|
|
|
|
31
|
Практична робота.
Розробка проекту «Відомі люди нашого краю»
або «Обрядові свята нашого краю»
|
|
|
|
|
Твоя країна — Україна (4 год)
|
|
||||
32
|
Україна — незалежна держава. Символи держави: Герб, Прапор, Гімн. їх значення
|
|
|
|
|
33
|
Громадяни України. Основні обов’язки громадян. Видатні українці. Культурно-історичні пам’ятки України
|
|
|
|
|
34
|
Природні багатства України. Столиця України в минулому й сучасному. Узагальнення вивченого за рік
|
|
|
|
Немає коментарів. Ваш буде першим!